images 2020 08 01T095809.969

سئوکار

یک سئوکار، می‌بایست با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد، روش‌های صحیحی برای موفقیت در سئو سایت و پروژه انجام دهد، البته که خود این گاهی کافی نیست چرا که در رقابت در کلمه‌های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با ۱۰ ها سایت که هرکدام تیمی حرفه‌ای در اختیار دارند مجبور به رقابت شوید که خود این امر کار را گاهی برای مدیران (به دلیل هزینه‌های بالا) کمی سخت می‌کند. حتی دیده شده که گاهی مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می‌گیرند سئو را از اولویت در دوره‌هایی خارج کنند.

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای و خوب:

اینها ویژگی های مهم یک سئوکار خوب و حرفه ای و متخصص است

۱-بسیار دقیق به بررسی کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا می پردازد.

۲-به شما قول یک ماهه آمدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون فرایند بالا آوردن سایت در گوگل یک فرایند زمان بر است.اگر چنین قولی داد سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد

۳-بر تمامی ابزار های سئو تسلط دارد و برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد.

۴-بسیار به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به خوبی می داند و برروی سایت شما پیاده می کند.

۵-برای سایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه سایت را رصد میکند.

۶-با اینکه اکثر سئوکارها،کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند؛اما یک سئوکار خوب باید بر نوشتن محتوای سئو بیس مسلط باشد.و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای سایت شما را بررسی و ادیت کند.

۷-سئوکار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که رفتار کاربران را بررسی میکند تسلط دارند چون صرفا هدایت کاربر به سایت مهم نیست و این کاربران باید به مشتری تبدیل شوند و از خدمات سایت شما استفاده کنند و این میسر نیس مگر با بررسی رفتار آنها در ورودشان به سایت با استفاده از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس(google analytics) .

۸-تمام کارهای سئو بیس سایت شما را انجام می دهد و هیچ ایرادی در سایت شما از نظر سئو بیس بودن باقی نمی ماند.ویژگی های مانند داشتن هدینگ(h1,h2,h3,…)،تایتل و دیسکریپشن(title & description)،متن جایگزین برای تصاویر(alt)،تایتل برای لینک(link title)و ویژگی های دیگه ای مثل بهینه بودن سرعت سایت،کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس(minify css&js)و موارد بسیار دیگری

۹-یک سئوکار خوب شما را برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به خوبی راهنمایی می کند مثلا استفاده از رپورتاژ،بک لینک کار کردن روی شبکه های اجتماعی(social media) مانند فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارند.

۱۰-سئوکار حرفه ای باید باعث شود ترافیک سایت شما بالا رود و کاربران و در انتها مشتریان زیادی برای خدمات یا محصولات شما فراهم بشوند.

سئوکار

سئوکار حرفه ایSEOبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتوب سایتوبلاگ

سئوکارسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتاسئوکار دزفول

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!