download 2020 01 19T004409.720

سئو سایت صنعتی:

یک وب سایت صنعتی به دلیل معرفی خدمات و محصولات خود نیاز به برندسازی دارد به همین علت می تواند با انجام سئو سایت صنعتی در جستجو های گوگل بیشتر دیده شود.

این روند برندسازی ابتدا با طراحی سایت صنعتی صورت می گیرد و جهت تکمیل روند آن اقدام به سئو سایت صنعتی می شود.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که در روند فروش و افزایش محصولات حتما نیاز به انجام سئو وب سایت می باشد.

ویژگی سایت صنعتی:

از آنجایی که سایت صنعتی باید از لحاظ کار، کارخانه و صنعت از قدرت بالایی برخوردار باشد طراحی سایت صنعتی باید بصورت حرفه ای انجام شود تا بازدیدکنندگان بسیاری را جذب نماید که در نتیجه بتواند افزایش فروش را برای سایت صنعتی به همراه داشته باشد. زیرا شخصی که از بازار سنتی حرفه خود جدا شده و به بازار کار اینترنتی روی آورده است برای اینکه بتواند مشتریان و کاربران خود را که از قبل داشته است نگه داشته و به نعداد آنها نیز بیافزاید نیاز به وب سایت حرفه ای دارد تا بتواند در کسب و کار خود موفق شود.
زمانیکه به طراحی سایت صنعتی می پردازید باید چند زبانه بودن آن را نیز در نظر داشته باشید زیرا امکان این وجود دارد که برای معرفی صنعت و کسب و کار خود با کشورهای دیگر نیز در ارتباط باشید به همین دلیل باید نسبت به در خواست صاحبان صنعت و بازار هدف وب سایت شما از چند زبان پشتیبانی کند. هر چه بر سئو وب سایت خود بیشتر تمرکز کنید و اصول اولیه و اصلی را در طراحی سایت صنعتی خود بیشتر رعایت کنید طبیعتا نتیجه مطلوب تر و بهتری را در رتبه و جایگاه گوگل بدست خواهید آورد.

سئو سایت صنعتی به شرح ذیل می باشد:

  • استراتژی کلمه کلیدی

مسئول شرکت صنعتی با مشورت مدیر تیم سئو برحسب خدمات و محصولاتی که توسط شرکت ارائه می شود و جستجوی کاربران در گوگل تعدادی کلمه کلیدی برای وب سایت تعیین می شود.

  • ایجاد محتوای با کیفیت

همیشه افراد در گوکل به دنبال خرید نیستند، در برخی از مواقع آن ها می خواهند درباره محصول خاصی تحقیق کنند و اطلاعات خود را در آن زمنیه افزایش دهند.

به همین علت با تولید محتوای مناسب برای سایت می توان کاربران را به وب سایت هدایت کرد.

افرادی که مسئولیت تولید محتوا برای سئو سایت صنعتی را بر عهده دارند توجه داشته باشند که مقالات خود را حول کلمات کلیدی تهیه کرده و سعی کنید مقالات تان طولانی و مفید باشد.

  • استفاده از تگ ها

در هنگام درج مقاله بهتر است از کلمات کلیدی تعیین شده و مرتبط با مقالات از تگ استفاده کنید.

تگ های استفاده شده در وب سایت نوعی لینک محسوب می شود و باعث بیشتر دیده شدن آن مقاله یا وب سایت در اثر جستجو های مختلف می شود.

  • استفاده از متای توضیحات

در بخش توضیحات بخش کوتاهی از مقاله را قرار دهید تا کاربر با جستجو و مطالعه آن دریابد که چه مطالبی در وب سایت وجود دارد و به این ترتیب کاربر برای مراجعه به سایت و جستجو در آن ترغیب می شود.

  • استفاده از تصاویر

استفاده از تصاویر و قرار دادن تگ alt برای آن ها باعث می شود که تصویر شما نیز در گوگل دیده شود.

اما به خاطر داشته باشید که از تصاویر کم حجم برای بارگذاری در سایت استفاده کنید.

  • استفاده گوگل مپ

گوگل مپ باعث می شود که افراد آدرس شما را به راحتی پیدا کنند و در صورتی که بر روی مپ سایت به درستی کار شده باشد در جستجو ها با یک کلمه کلیدی مپ نیز نمایش داده می شود.

  • لینک دهی

برای اینکه رتبه شما به صورت مرتب افزایش یابد توصیه می کنیم که درون مطالب سایت به کلمات کلیدی لینک دهید.

لینک های که در درون سایت از یک صفحه به صفحه دیگر داده می شود باعث ایجاد یک چرخه بین صفحات موجود در سایت می شود و کاربر زمان بیشتری در سایت نگه می دارد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!