دلیل اجتناب از خدمات بهینه سازی ارزان

سئو ارزان خدماتی است که تبلیغات آن را در بسیاری از شرکت های طراحی سایت می طاقت نگریستن کرد.

این گونه خدمات که بدترین خدماتی است که در خصوص سئو اتمام می شود.

سئو ارزان در ظاهر شاید خیلی خوب و مفید باشد اما باید گفت مایه گزند رساندن جدی به رتبه سایت در گوگل می شود.

شما هیچ کاری بدون پول نمی توانید سپریدن بدهید

تکنیک های زیادی در سئو وجود دارد که شما می توانید بدون پول یا با هزینه خیلی کمی آن ها را انجام دهید همانند جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، بهینه سازی متاتگ ها، بهینه سازی عکس ها و …

البته اگر با اصول سئو آشنایی کافی داشته باشید.

ولی اگر قصد دارید که به صورت پیشه روی سایت خویش تکاپو کنید، باید متخصص این گستره را جذب شرکت خویش کنید و این متخصص خرج بر و احتیاج به حقوق ماهیانه دارد.

مساله سایر تبادل لینک است.

سایت هایی که تازه به هستی آمده باشند، همش به پیگیری تکنیک های سئو ارزان هستند و گرد از بهترین انحاء برای آن ها تبادل لینک با سایر سایت ها است،

تبادل لینک امروزه باره جریمه گوگل قرار خواهد گرفت و هوده آن برای مالک سایت، برند سازی سایتشان می باشد.

در طویل مدت اعتبار خود را از دست خواهید داد

هر کسی که کسب وکاری را تاسیس می کند، به دنبال افزایش اعتبار، فروش و سود است و می داند که باید برای مساله سعی و خرج های زیادی از جمله مالی کند.

در رابطه با سایت، همانطور که بیان شد، برخی از مسائل هستی دارد که شما نمی توانید با ارزان به آن دست پیدا کنید، حتی ممکن است آن ها را هم نیز از دست بدهید.

استفاده از خدمات سئو ارزان باعث افت رضایت کاربران و در نهایت تفریق رتبه سایت در گوگل می شود.

برای نمونه برخی از افراد، به جای اینکه مترجمی را استخدام کنند لغایت محتوای ارگانیک را در سایت قرار دهد، مطالب سایر سایت ها را کپی می کنند و چون پولی بابت این مساله پرداخت نمی کنند، نه تنها وجهه خویش را بین کاربران ویران کرده و آن ها او را به عنوان یک کپی کننده مخرب می شناسند، بلکه گوگل سایشتان را نیز جریمه خواهد کرد.

اصولا افرادی که از تکنیک های سئو ارزان استفاده می کنند، خیلی علاقه مند به تعقیب ترقی سایت خویش با استفاده از گوگل وبمستر یا آنالاتیک نمی باشند.

درک نکردن نیازها

هیچ دو کاربری شبیه به هم نیستند و هر کدام بیچارگی و خواسته های متفاوتی دارند.

در نظر دریافت این خواسته ها در یک سایت شغل خیلی سختی است، ولی به هر حال کل آن ها یک خواسته مشترکی دارند که وارد سایت شما شده اند.

هر کسی در سایت خود هدف خاصی را دارد و به کارگیری کل تکنیک های سئو برای سایت لازم و ضروری نیست.

بعضی از سایت ها مشتریان اندک و خاصی دارند و نیازی به سئو حرفه ای ندارند و ولی بعضی سایر همانند فروشگاه های اینترنتی معروف، دربایستن به سئو حرفه ای و تیم متخصص در این زمینه دارند، بعد اول از همه باید هدف خود را از طریق اندازی سایت بدانید.

تجربه تلخی را پیگیری خواهند کرد

شرکت هایی که خدمات سئو ارزان را ارائه می دهند، از کارمندان بی یا ناچیز تجربه در این زمینه استفاده می کنند و آن ها ممکن است که آسیب های غیر قابل جبرانی به سئو سایت شما بزنند.

دادن فرصت به چنین شرکت هایی می تواند برای شما خیلی گران تمام شود و یک تجربه خیلی تلخی را از کسب وکار برای شما به تعقیب خواهد داشت.

این تجربه تلخ می تواند مایه از بین رفتن اعتبار و خرج های زمانی ومالی شما شود.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *