چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟

بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می گیرد. معتبرترین موتورهای جستجو عبارت اند از گوگل، بینگ و یاهو اگرچه شبکه های اجتماعی گوناگون و مدل های دیگر ترافیک اطلاعات نیز می توانند برای سایت شما بازدیدکننده ایجاد کنند، اما موتورهای جستجو متد (روش) اصلی هدایت کاربران بیشتر در اینترنت است. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است.

  1. پیشی گرفتن از رقبا
  2. دیده شدن در صدر نتایج گوگل
  3. هدایت مشتریان هدفمند به سایت خود
  4. فروش چند برابر
  5. هزینه ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می باشد.
  6. هزینه ی سئو قیمت کمتری نسبت به تبلیغات گوگل دارد.
  7. بالا بردن ترافیک در سایت
  8. پایین آمدن الکسا 
  9. برند سازی
  10. بالابردن اعضای سایت

موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهادهای شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می کنند. درواقع موتورهای جستجو راه های ارتباطی هستند که این قضیه را عملی می کنند. اگر سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا نمی شود یا محتوای سایت شما در دیتابیس های آنها قرار نمی گیرد، به این معنیست که شما فرصت های شگفت انگیز حضور در موتورهای جستجو که در وب سایت های دیگر موجود است را از دست داده اید. موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می کنند دارای اهمیت فوق العاده ای می باشند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود. اهداف یک وب سایت می تواند ارائه تبلیغات ،درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد.

تعیین تعرفه خدمات سئو :

جواب به این سوال در قالب یک عدد ثابت امکان پذیر نمی باشد و در واقع فاکتورهای زیادی برای محاسبه تعرفه خدمات سئو برای وبسایت های مختلف وجود دارند که باید با در نظر گرفتن آنها و تعیین بهترین استراتژی با شرایط موجود برای رسیدن به هدف از بهینه سازی وبسایت، مبلغ نهایی را تعیین کرد.

فاکتورهای مهم برای تعیین تعرفه خدمات سئو

  • – وضعیت فنی وبسایت در صورت وجود (ساختار وبسایت نقش مهمی دارد و باید منطبق بر استانداردها باشد)
  • – میزان رقابت در حوزه هدف (تعداد و قدرت رقبا، جایگاه فعلی کسب و کار شما در میان رقبا و …)
  • – تعداد و میزان کلمات کلیدی مورد نظر برای کسب رتبه در صفحه اول نتایج
  • – عمر و سابقه وبسایت و دامنه
  • – وضعیت و جایگاه فعلی وبسایت در نتایج گوگل
  • – نوع وبسایت از لحاظ کارکرد (شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، تالار گفتگو، دانلود و …)
  • – وضعیت لینک سازی داخلی و بک لینک های دریافتی
  • – سطح مشاوره، آموزش و پشتیبانی

 

SEOآموزش سئوبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوتولید محتواسئوسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتمدیر سئووب سایتوبلاگ

استراتژی سئواصول سئوافزایش رتبه وب سایتبهینه سازی وب سایتسئوسئوسایتسئوکارسئوکار حرفه ایسئوکارحرفه ای سیروتاوب سایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!