web design 3

در حال حاظر با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی رپورتاژ آگهی یکی از تأثیرگذارترین و معتبرترین راه‌ها برای تبلیغ و فروش محصولات آنلاین و حتی حضوری می‌باشد که روزانه بر تعداد طرفداران این نوع تبلیغ افزوده می‌شود و شما می‌توانید همواره با خیالی آسوده از این نوع آگهی استفاده کنید و مطمئن باشید که در جذب مشتری تاثیری بسیار دارد و به شما کمک خواهد کرد.

اگر اطلاعات شما در رابطه با رپورتاژ آگهی اندک است همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم بتوانید اطلاعات خود را در زمینه نوشتن رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی افزایش دهید و بهترین انتخاب‌ها را در زمینه تبلیغات و آگهی داشته باشید.

معرفی رپورتاژ آگهی

 
رپورتاژ آگهی یا بک لینک در علم بازاریابی اینترنتی در واقع جزء کلمات هم معنی و یکسان می باشند. هر دو این موضوعات در لغت به معنای ارتباط دهنده دو سایت از لحاظ محتوایی می باشد. استفاده از رپورتاژها به دلیل تناسب محتوای یک سایت با سایت دیگر می باشد که به سایت مورد نظر کمک می کند تا مفهوم اصلی خود را راحت تر برساند. گاهی توضیحات و ارائه اطلاعات خاص در رپورتاژ آگهی صورت می گیرد. بالا بودن تعداد رپورتاژها نشان از محبوییت سایت شما دارد. یکی از استفاده های نامناسب رپورتاژ آگهی در ایران استفاده تبلیغاتی از آن است. در واقع رپورتاژ آگهی یک قسمتی از محتوا می باشد که ربطی به تبلیغات و مارکتینگ سایت ندارد. استفاده تبلیغاتی از رپورتاژها از طرف گوگل مردود اعلام شده و باعث کاهش رتبه و جریمه سایت مورد نظر می شود.

انواع رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی نمایشگاهی دارای گونه های مختلفی می باشد. شما با توجه به انتخاب سبک مورد نظر باید اولویت های طراحیتان را مشخص کنید. رپورتاژ با توجه به محیط ارائه آن می تواند به صورت های مختلفی طراحی شوند. انواع رپورتاژ آگهی عبارتند از رپورتاژ آگهی تلویزیونی، مجله، روزنامه، اینترنت، آگهی و هر رسانه ای که امکان ارائه انواع آگهی در آن وجود داشته باشد. پر کاربردترین و رایج ترین روش برای رپورتاژ آگهی استفاده آن در سایت های اینترنتی می باشد. این روش در محتوا و مقاله های سایت های اینترنتی تأثیر بسیار بیشتر و عمیق تری بر روی مخاطب می گذارد.

ورتاژ با توجه به محیط ارائه آن می تواند به صورت های مختلفی طراحی شوند. انواع رپورتاژ آگهی عبارتند از رپورتاژ آگهی تلویزیونی، مجله، روزنامه، اینترنت، آگهی و هر رسانه ای که امکان ارائه انواع آگهی در آن وجود داشته باشد. پر کاربردترین و رایج ترین روش برای رپورتاژ آگهی استفاده آن در سایت های اینترنتی می باشد. این روش در محتوا و مقاله های سایت های اینترنتی تأثیر بسیار بیشتر و عمیق تری بر روی مخاطب می گذارد.

کاربرد رپورتاژ آگهی


همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی ها کاربرد های فراوانی دارد اما متاسفانه در ایران کاربرد تبلیغاتی آن چشمگیر تر می باشد. گاهی افراد مفهوم رپورتاژ آگهی را با تبلیغات سایتی اشتباه می گیرند که این موضوع باید برطرف شود. رپورتاژ آگهی ها باید در قسمت های خاصی از سایت که نیاز به توضیح بیشتر دارد یا باید شرایط خاصی را به خواننده ارائه دهد، قرار داده می شود. رپورتاژ آگهی ها در بلند مدت باعث بالا رفتن سایت و رشد آن می شود. در مجموع استفاده از این ابزار به صورت درست و کاربردی برای سایت ها مفید می باشد.

تفاوت بین رپورتاژ آگهی با خرید بک لینک


یکی از مزایای اصلی رپورتاژ آگهی با خرید بک لینک استفاده مادام العمر از آن می باشد. این موضوع در حالت بک لینک به صورت دائمی نمی باشد. یعنی شما برای قرار دادن یک بک لینک در سایت نیاز به تمدید ماهیانه یا سالیانه آن می باشد. ولی در رپورتاژ آگهی شما با سفارش آن در سایت یا مقاله ای به صورت دائمی افرادی که آن مقاله را می خوانند می توانند لینک مورد نظر شما را مشاهده کنند. به همین دلیل استفاده از روش رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار بیشتر و طولانی تری بر مخاطبان و بازدیدکنندگان می گذارد. تعداد بازدیدکنندگان سایت های ارائه دهنده این لینک ها، در گسترش و توسعه لینک مورد نظر ناثیر به سزایی دارد.

فرآیند انتشار رپرتاژ آگهی


در ابتدای کار بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی به روش رپرتاژ، باید شما محتوا و مقاله متناسب با موضوع اصلی را تولید کنید. تعداد کلمات و کیفیت محتوا بستگی به میزان دقت شما و شرایط کاری شما دارد. استفاده از مقالات کوتاه و خلاصه در رساندن مفهوم به مخاطب کمک بیشتری می کند. در مرحله بعدی شما باید لینک ها و کلمات کلیدی مورد نظر را در محتوا جاسازی کنید. سپس این محتوا و مقاله را در یکی از سایت های معتبر و پر بازدید قرار دهید. قرار دادن عکس ها و انمیشین های مرتبط به جذابیت محتوا کمک زیادی می کند. در قرار دادن لینک ها و کلمات کلیدی سعی کنید اصول تولید محتوا را رعایت کنید. پس از انتشار مقاله در سایت مورد نظر شما می توانید مقاله را به صورت دائمی مشاهده کنید. انتشار مقاله در سایت های خبری پر بازدید امکان توسعه هر چه بیشتر محتوا را در اینترنت برای شما فراهم می کند.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی


استفاده از روش های مختلف بازاریابی اینترنتی همانطور که گفته شد دارای شرایط مختلفی می باشند. قرار گرفتن در سایت های مرتبط و پر بازدید و ارائه خصوصیت های مختلف سایت در قسمت کوچکی از مقاله از جمله این موارد می باشد. از دیگر مزایای اصلی رپورتاژ می توان به قابلیت استفاده از آن در هر قسمت از مقاله، تنوع در جاسازی، قرار دادن آن کنار طرح های گرافیکی، قابلیت استفاده در سایت های داخلی و خارجی، دائمی بودن آن و قیمت پایین آن با توجه به روش های مختلف تبلیغات اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های این روش افزایش اعتماد مخاطبان و بازدیدکنندگان به لینک مورد نظر با توجه به قرارگیری آن در سایت معتبر و پر بازدید می باشد. امکان ایجاد چند لینک موثر و کاربردی بر روی محتوا وجود دارد.

رپورتاژ آگهی و تأثیر آن بر روی رتبه سایت ها


یکی از مزایای مناسب و مهم استفاده از رپورتاژ آگهی، بالا رفتن رتبه سایت ها با استفاده از قرار دادن لینک های مختلف می باشد. مخاطبان با مشاهده لینک سایت شما در یک سایت معتبر و پر بازدید اعتمادشان به شما افزایش یافته و بر روی لینک مورد نظر کلیک می کنند. این کلیک کردن در صورت تکرار باعث افزایش رتبه سایت ها در سایت جستجو کننده گوگل می شود.

رپورتاژ آگهی نامناسب


یکی از موارد نامناسب در استفاده از این روش، قرار دادن ربات ها یا لینک های تقلبی بر روی سایت ها می باشد. اگر این لینک ها توسط ربات ها یا سایت های نامعتبر به سایت دیگری ارجاع داده شود، رپورتاژ آگهی مورد نظر نامعتبر و مضر می باشد. از جمله ویژگی های رپورتاژ های نامناسب از سایت های نا معتبر می توان به لینک های بسیار زیاد خروجی و نا معتبر، محتوای نا مرتبط و نامناسب با سایت هدف، استفاده از آی پی های نا معتبر و اسپم و تولید محتوای تکراری اشاره کرد. در واقع هدف طراحی چنین سایت هایی همین موضوع می باشد که در مدت کوتاه با ایجاد لینک هایی نا معتیر و با تعداد زیاد اقدام به بالابردن رتبه سایت خود کنند. ایجاد چنین سایت هایی فقط در کوتاه مدت امکان پذیر است زیرا در بلند مدت این سایت ها توسط گوگل حذف می شوند. داشتن این لینک از سایت های معتبر و اصیل باعث بالارفتن رتبه سایت می شود. در حالت عادی لینک هایی که توسط نویسنده یک سایت به سایت دیگر ارجاع داده می شود جزء بک لینک های مفید می باشد.

نکات مهم در استفاده از رپورتاژ آگهی


یکی از نکات بسیار مهم در ایجاد لینک اهمیت کیفیت آن می باشد. همواره در ایجاد رپورتاژ آگهی ها باید در نظر داشته باشید که تعداد بالا باعث یالا رفتن سایت شما نمی شود بلکه کیفیت سایت های لینک دهنده مهم می باشد. این موضوع در واقع به افراد گوشزد می کند که کیفیت مهم تر از کمیت است. ارتباط بین محتوای سایت و ارتباط آن با سایت های دیگر از نکات مهم دیگر می باشد. در صورتی که سایت لینک دهنده از لحاظ محتوایی ارتباط زیادی با سایت شما نداشته باشد، سایت شما در نتایج جستجو قرار نخواهد گرفت. ارتباط بین کلمات کلیدی و محتوای سایت از جمله نکات مهم و اساسی لینک ها می باشد. گرفتن لینک هایی از سایت های هم زبان و دارای دامنه مشابه به افزایش رتبه و سرعت رشد بیشتر سایت کمک می کند.

همواره در ایجاد رپورتاژ آگهی ها باید در نظر داشته باشید که تعداد بالا باعث یالا رفتن سایت شما نمی شود بلکه کیفیت سایت های لینک دهنده مهم می باشد. این موضوع در واقع به افراد گوشزد می کند که کیفیت مهم تر از کمیت است. ارتباط بین محتوای سایت و ارتباط آن با سایت های دیگر از نکات مهم دیگر می باشد. در صورتی که سایت لینک دهنده از لحاظ محتوایی ارتباط زیادی با سایت شما نداشته باشد، سایت شما در نتایج جستجو قرار نخواهد گرفت. ارتباط بین کلمات کلیدی و محتوای سایت از جمله نکات مهم و اساسی لینک ها می باشد. گرفتن لینک هایی از سایت های هم زبان و دارای دامنه مشابه به افزایش رتبه و سرعت رشد بیشتر سایت کمک می کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!