images 2020 08 02T094759.747

خدمات سئو در سئوسایت چگونه است؟

خدمات سئو سلسله فعالیت های مرتبط و پی در پی است که با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود. امروز بسیاری از مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آشنایی نسبتا خوبی نسبت به سئو دارند و می دانند که هیچ سایتی بدون سئو نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و اگر بخواهیم فقط با تبلیغات ادامه بدهد، هزینه بسیار بسیار بیشتری را باید بپردازد.

هر فعالیتی که با هدف بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو انجام میشود را خدمات سئو می نامیم. به طور کلی میتوان خدمات سئو را به 5 دسته اصلی تقسیم نمود:

  1. سئو تکنیکال
  2. بازاریابی محتوا
  3. لینک سازی
  4. لوکال سئو
  5. آنالیز و مشاوره

فرآیند انجام یک پروژه معمولا با بهینه سازی ساختار کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو در سایت آغاز میشود. پس از آن استراتژی محتوایی و تولید محتوای ارزشمند آغاز شده و فرآیند ایندکس و کسب جایگاه در نتایج شروع میشود. با گذشت چند ماه از فعالیت یک سایت، میتوان با به کارگیری تکنیک های لینک سازی جایگاه آن را در نتایج جستجو بهبود بخشید.

پس از کسب جایگاه در نتایج گوگل و حضور در صفحه اول فرآیند حفظ جایگاه و بهبود آن تا حد ممکن آغاز میشود. در این مرحله به صورت مداوم در حال آنالیز کلمات هدف و شناسایی فرصت های جدید هستیم و تلاش میکنیم تا محتوای خود را متناسب با جستجوی کاربران بهینه کنیم.

علاوه بر مسیر بالا معمولا برای تجارت هایی که نقطه فیزیکی مشخصی دارند خدمات سئو محلی نیز تعریف میشود. به عنوان مثال برای یک رستوران که در محله سعادت آباد تهران واقع شده است بسیار ارزشمند خواهد بود که اطلاعات آن هنگام جستجوی عباراتی مانند “رستوران در سعادت آباد” یا “بهترین رستوران تهران” نمایش داده شود.

چرا  کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

بصورت کلی روش های تبلیغات را می توان به جند نوع تقسیم بندی نمود: 1- رادیو 2- تلویزیون 3- تبلیغات محیطی و .. یکی از روش های تبلیغات سئو می باشد. سئو دارای سه ویژه گی متمایز است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی نام برده شده از آن برخوردار نمی باشند:

  • سئو یا بهینه سازی سایت هدفند است ولی سایر روش های تبلیغاتی دارای هدفمندی زیادی نیستند
  • سئو دارای ماندگاری بالایی است ولی تمامی روش های تبلیغاتی به محض اتمام شارژ دیگر کسب و کار دیده نخواهد شد.
  • سئو دارای هزینه های کمتری از روش های تبلیغاتی نام برده شده می باشد.

از این رو کسب و کارها به این روش تبلیغاتی نیازمند می باشند.

خدمات سئو در سئوسایت چگونه است؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!