تفاوت کیفیت و بهینه شدن یک محتوا


تفاوت کیفیت و بهینه شدن یک محتوا

کیفیت یک محتوا خوب است و بهینه شدن محتوا بهترین است

اگر از موتورهای جستجو فقط برای پاداش دادن به محتوایی که کیفیت بالا و ساخت بیشتری دارند استفاده شود که فقط برای بوجود اوردن محتوای بزرگ و پاسخ انها در یک روز باشد متاسفانه این کافی نیست

این در حالتی است که موتورهای جستجو در حال گرفتن بسیار دقیق, پرکاربرد, در کل محتوای ان  در’ غربالگری’ بهتر است

انها هنوز نسبت به توانایی ذاتی مردم برای انتخاب تفاوت  در موارد ظریف و معنی محتوا کم رنگ هستد

پس برای ارسال سیگنال درست به موتورهای جستجو گر این نکته مهم است که  سیگنالی اسان که قابل درک باشد را بسازند

ارتباط مشتری با محتوا باعث پایین امدن  کیفیت میشود وبهترین راه این است که کلمات کلیدی را هدفی برای منافع مشتری قرار دهیم

هر جستجو زمانی شروع میشود که کسی کلمات کلیدی را وارد جعبه جستجو کند  و زمانی که روی یکی از سایت های ذکر شده کلیک کند تمام میشود

اگر سایت شما کلمات کلیدی و یا عبارت نزدیک به صفحه وب را ندارد میتوانید از داده یا متن لنگر موجود در لینک های ورودی استفاده کنید, موتورهای جستجوی شما در حال دادن اطلاعاتی که نیاز به فهمیدن سایتتان را داشته باشد یا خریداری نیست

بهینه سازیه محتوا در صفحه ی کپی و عنصر متا میتواند در جستجوی ترافیک و رده بندی اثراتش مثبت باشد بخصوص برای سایتهای دیگری که از لحاظ های دیگر قوی باشد

مثلا: من با یک مشتری در صنعت نرم افزاری که به خوبی طراحی شده بود کار میکردم که صدای ان از نظر فنی مفید بوده و محتوایش قانع کننده و مشخصات و لینک تماس هاییش قوی بود

اگرچه رقیب کلمات کلیدی  وهدف مشتری از  تجزیه و تحلیلش نشان دهنده این است که کلمات کلیدی مربوط به مشتریانی است که خرید یا مراحل خریدشان را هدف قرار نمیدهند

بازدیدها: ۱۳

آموزش سئو

بهینه سازیتفاوت کیفیت و بهینه شدن یک محتواکیفیت بهینه سازیکیفیت محتوامحتوا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.