کار سئو

اهداف سئو چیست ؟


تبادل یا خرید و فروش لینک

هستند مواردی که قوانین گوگل با تجربه ها و آزمایشات انجام شده متفاوت باشند.

یکی از بارزترین این تفاوت ها در بحث تبادل لینک مشاهده میشود.

براساس قوانین گوگل خرید وفروش لینک و یا به دست آوردن هر نوع لینکی که طبیعی نباشد خلاف قوانین است و با سایت مربوطه برخورد خواهد شد.

تجربیات مشاوران سئو و مقالات منتشر شده توسط آنها نشان میدهد که بحث خرید و فروش لینک به هر صورتی با آن مقابله میشود. اما موضوع تبادل لینک مرکز اختلاف بسیاری از متخصصان و گوگل است.

گوگل به طور کلی روی خوشی نسبت به تبادل لینک نشان نمیدهد زیرا باور گوگل برپایه لینک‌های ارزشمند در خود محتوا است.

اما تجربه نشان داده که اگر تبادل لینک با وبسایت های مفید و ارزشمند انجام شود میتواند موثر باشد٬ هرچند انتخاب وبسایت های و تعداد آنها موضوعی است که باید در انتخاب آنها دقت کرد.

  طراحی

موضوع طراحی را شاید بتوان مظلوم ترین موضوع در سئو دانست٬ بخشی که کمتر کسی به آن توجه دارد و اصلا فکر نمیکنند که میتواند در بهبود سئو سایت موثر باشد.

برای بررسی اهمیت موضوع طراحی به نکات زیر توجه کنید:

  1. موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دیگر از حالت خودکار خارج شده و انسان محور شده اند.
  2. اگر کاربر از سایت راضی باشد گوگل هم راضی است٬ اگر کاربر زمان کمی را در سایت سپری کند و در میان صفحات کم حرکت کند(Bounce Rate پایین) اینها نشانه هایی هستند برای گوگل از عدم رضایت کاربران از سایت و امتیاز منفی سئو.

طراحی و سئو امروزه بسیار به هم نزدیک شده اند٬ امروزه گوگل از مدیران میخواهد امکان خواندن این فایل ها را برای خزنده ها فراهم کنند.

طراحی و به طور کلی تجربه ی کاربری (UX) به بخش جدانشدنی از سئو تبدیل شده.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *