تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

داشتن لینک در شبکه های اجتماعی
– شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر، گوگل پلاس و لینکدین امکان ایجاد لینک به سایت شما را فراهم می کنند. می توانید مطالب مهم و پست های خود را با لینک در شبکه های اجتماعی قرار دهید و اقداماتی مانند تبلیغ روی آن ها و تشویق دیگران بر اشتراک گذاری پست هایتان، آن ها را Promote کنید.اموزش سئو
برند سازی با کمک شبکه های اجتماعی
– وقتی در شبکه های اجتماعی با استفاده از پروفایل خود یا صفحات خود ( در فیسبوک، لینکدین و گوگل پلاس ) فعالیت می کنید، خواسته یا ناخواسته در حال برند سازی هستید. این موضوع، ارتباط تنگاتنگ بین سئو خارجی و داخلی را مطرح می کند به این صورت که اگر مطالبی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، ارزشمند باشند و محتوای جذابی برای مخاطبان باشند، با اشتراک گذاری آن توسط خود شما و سایر خوانندگان آن، به برند سازی شما کمک بسیاری می شود.
نکته: سعی کنید در شبکه های اجتماعی تویتر با استفاده از نام شخصی خود فعالیت کنید نه نام کسب و کار خود. تویتر مفهومی به نام Page ندارد

در همین راستا، از شما دعوت می کنم تا یک مقاله بسیار خوب درباره بهینه سازی شبکه های اجتماعی یا SMO را در راکت مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *