تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجیReviewed by at on Aug 12Rating: 5.0تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجیشبکه های اجتماعی به روش های زیادی به شکل مستقیم و غیر مستقیم روی سئو خارجی سایت و سپس روی سئو کلی سایت، تاثیر بسیار مهم و حیاتی خواهند داشت. امروزه یکی از مهم ترین دلایلی که سایت های قدیمی تر، جای خود را به سایت های جدید تر می دهند این است که سایت های جدید، روی شبکه های اجتماعی به صورت جدی تری کار می کنند. کار در شبکه های اجتماعی، چیزی فراتر از فقط ساخت لینک در آنهاست.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

داشتن لینک در شبکه های اجتماعی
– شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر، گوگل پلاس و لینکدین امکان ایجاد لینک به سایت شما را فراهم می کنند. می توانید مطالب مهم و پست های خود را با لینک در شبکه های اجتماعی قرار دهید و اقداماتی مانند تبلیغ روی آن ها و تشویق دیگران بر اشتراک گذاری پست هایتان، آن ها را Promote کنید.اموزش سئو
برند سازی با کمک شبکه های اجتماعی
– وقتی در شبکه های اجتماعی با استفاده از پروفایل خود یا صفحات خود ( در فیسبوک، لینکدین و گوگل پلاس ) فعالیت می کنید، خواسته یا ناخواسته در حال برند سازی هستید. این موضوع، ارتباط تنگاتنگ بین سئو خارجی و داخلی را مطرح می کند به این صورت که اگر مطالبی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، ارزشمند باشند و محتوای جذابی برای مخاطبان باشند، با اشتراک گذاری آن توسط خود شما و سایر خوانندگان آن، به برند سازی شما کمک بسیاری می شود.
نکته: سعی کنید در شبکه های اجتماعی تویتر با استفاده از نام شخصی خود فعالیت کنید نه نام کسب و کار خود. تویتر مفهومی به نام Page ندارد

در همین راستا، از شما دعوت می کنم تا یک مقاله بسیار خوب درباره بهینه سازی شبکه های اجتماعی یا SMO را در راکت مطالعه بفرمایید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *