download 44 1

به گوگل صفحات خود را معرفی کنید

به گوگل صفحات خود را معرفی کنید

  • اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات در سایت را می توان با یک لینک از یک صفحه قابل دستیابی دریافت کرد. لینک ارجاع باید شامل متن یا، برای تصاویر باشد یک ویژگی alt باشد که مربوط به صفحه هدف است. پیوندهای قابل خواندن <a>برچسب ها با ویژگی href هستند .
  • ارائه یک فایل نقشه سایت با لینک هایی که به صفحات مهم در سایت شما اشاره دارد. همچنین یک صفحه با لیست قابل خواندن از پیوند به این صفحات (گاهی به عنوان یک فهرست سایت یا سایت نقشه سایت) نامگذاری کنید.
  • محدود کردن تعداد لینک ها در یک صفحه به عدد معقول (چند هزار و بیشتر).
  • اطمینان حاصل کنید که وب سرور شما به درستی از If-Modified-Sinceهدر HTTP پشتیبانی می کند . این ویژگی باعث می شود که وب سرور شما به ما بگویید که آیا محتوای شما از زمان آخرین بار سایت شما خالی شده است یا خیر. پشتیبانی از این ویژگی موجب صرفه جویی در پهنای باند و سربار شما می شود.
  • از فایل robots.txt در سرور وب خود برای مدیریت بودجه خزنده خود با جلوگیری از خالی کردن فضاهای نامحدود مانند صفحات نتیجه جستجو استفاده کنید. فایل robots.txt خود را به روز نگه دارید. یاد بگیرید چگونه با Crawling با فایل robots.txt مدیریت کنید .پوشش و نحو فایل فایل robots.txt خود را با استفاده از ابزار تست robots.txt تست کنید .
راه هایی برای کمک به گوگل در پیدا کردن سایت شما:  
به گوگل صفحات خود را معرفی کنید
بهبود رتبه گوگل

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!