Seo3


اکنون که شما می دانید که چگونه بازار هدف شما در حال جستجو است، وقت آن است که برای بهینه سازی در سایت، تلاش برای ساخت صفحات وب که سوالات جستجوگر را پاسخ می دهند، غرق شوید. SEO در سایت چند منظوره است و فراتر از محتوا به چیزهای دیگر مانند schema و meta tags گسترش می یابد که ما در فصل بعدی در مورد بهینه سازی فنی بحث خواهیم کرد. در حال حاضر، کلاه کلمات خود را قرار دهید – وقت آن است که محتوای خود را ایجاد کنید!

ایجاد محتوای شما

درخواست تحقیق کلمه کلیدی خود را اعمال کنید

در فصل آخر، ما روش هایی را برای کشف نحوه جستجوی مخاطبان مورد نظر برای محتوای شما آموختیم. اکنون وقت آن است که این تحقیق را در عمل انجام دهیم. در اینجا یک طرح ساده برای پیاده سازی تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید:

  1. کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و کسانی را که با موضوعات و قصد مشابه هستند، دسته بندی کنید. این گروه ها صفحات شما هستند، به جای ایجاد صفحات منفرد برای هر تنوع کلمات کلیدی.
  2. اگر قبلا انجام نداده اید، SERP را برای هر کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات کلیدی ارزیابی کنید تا مشخص کنید کدام نوع و محتوای شما باید قالب بندی شود. برخی از ویژگی های صفحات رتبه بندی برای توجه:
    1. آیا آنها تصویر یا ویدیو سنگین هستند؟
    2. آیا محتوای طولانی فرم یا کوتاه و مختصر است؟
    3. آیا محتوای در لیست ها، گلوله ها یا پاراگراف ها فرمت شده است؟
  3. از خودتان بپرسید: “چه مقدار منحصر به فردی می توانم پیشنهاد کنم که صفحه من بهتر از صفحاتی است که در حال حاضر برای کلید واژه من رتبه بندی می کنند؟”

بهینه سازی سایت به شما امکان می دهد تحقیق خود را به محتوای مخاطبان مورد علاقه خود تبدیل کنید. فقط مطمئن شوید که برای جلوگیری از سقوط به دام دامنه تاکتیک های کم ارزش که می تواند بیشتر از کمک آسیب برساند!

منظورش این چیست؟

در این فصل کثیف در بهینه سازی در سایت، چندین دروغ گفتن وجود دارد – برای اصطلاحات ناشناخته با واژه نامه ی SEO ما آماده شوید.

تاکتیک های کم ارزش برای جلوگیری از

محتوای وب شما باید برای پاسخ دادن به سوالات جستجوگرها، هدایت آنها از طریق سایت شما و کمک به آنها در درک هدف سایت شما باشد. محتوا نباید به منظور رتبه بندی به شدت در جستجوی تنها ایجاد شود. رتبه بندی وسیله ای است برای پایان دادن به، و پایان دادن به کمک به جستجوگران. اگر سبد خرید خود را قبل از اسب قرار دهیم، می توانیم به تله ای از تاکتیک های محتوا کم ارزش برسیم.

بعضی از این تاکتیک ها در فصل دوم معرفی شده اند، اما از طریق بررسی، بیایید دریابیم عمیق تر به برخی از تاکتیک های کم ارزش که شما باید هنگام تهیه مطالب بهینه سازی شده موتور جستجو را اجتناب کنید.

محتوای نازک

در حالی که برای یک وبسایت برای صفحات منحصر به فرد در موضوعات مختلف رایج است، یک استراتژی محتوا قدیمی تر برای ایجاد یک صفحه برای هر تکرار کلمات کلیدی خود به منظور رتبه بندی در صفحه 1 برای این پرسش های بسیار خاص است.

برای مثال، اگر شما لباس های عروس را فروختید، ممکن است صفحات شخصی برای لباس های عروسی، لباس عروس، لباس های عروسی و لباس عروسی ایجاد کنید، حتی اگر هر صفحه در اصل همان چیزی را گفت. یک تاکتیک مشابه برای کسب و کارهای محلی، ایجاد چندین صفحه از محتوا برای هر شهر یا منطقه بود که مشتریان آنها را می خواستند. این “صفحات جغرافیایی” اغلب محتوای مشابه یا بسیار مشابهی داشتند و نام محل آن تنها عامل منحصر به فرد بود.

تاکتیک هایی مانند این به وضوح برای کاربران مفید نیست، پس چرا ناشران آن را انجام می دهند؟ گوگل همیشه خوب نیست امروزه در درک روابط بین کلمات و عبارات (یا معناشناسی) است. بنابراین، اگر شما می خواهید در صفحه 1 برای “لباس عروس” رتبه بندی کنید، اما شما فقط یک صفحه در “لباس عروسی” داشته اید، که ممکن است آنرا برش ندهید.

این تمرین باعث ایجاد تنوع محتوای نازک و با کیفیت پایین در وب شد که گوگل به طور خاص با به روز رسانی 2011 خود به نام پاندا اشاره کرد . این الگوریتم به روزرسانی صفحات با کیفیت پایین را مجاز می شمارد، که باعث می شود صفحات با کیفیت بیشتری از نقاط قوت SERPs برخوردار شوند. گوگل همچنان در این فرآیند از بین بردن محتوای کم کیفیت و ترویج محتوای با کیفیت بالا تکرار می کند.

گوگل روشن است که شما باید یک صفحه جامع در مورد موضوع به جای صفحات چندگانه، ضعیف برای هر یک از یک کلمه کلیدی داشته باشید.

محتوای تکراری

به نظر می رسد “محتوای تکراری” به محتوایی اطلاق می شود که بین دامنه یا بین چندین صفحه یک دامنه به اشتراک گذاشته شده است. محتویات “Scraped” یک مرحله بیشتر می شود و شامل استفاده غیرمجاز و غیر مجاز از محتوا از سایت های دیگر می شود. این می تواند شامل محتوای در حال بارگزاری و انتشار مجدد به صورت است یا کمی تغییر آن قبل از انتشار مجدد، بدون اضافه کردن محتوای اصلی یا ارزش اصلی.

بسیاری از دلایل قانونی برای محتوای تکراری درونی یا متقابل دامنه وجود دارد، بنابراین گوگل از استفاده از برچسب rel = canonical برای اشاره به نسخه اصلی محتوای وب استفاده میکند. در حالیکه شما نیازی به دانستن درباره این برچسب ندارید، مهمترین چیز این است که در حال حاضر توجه داشته باشید که محتوای شما باید در کلمه و در ارزش منحصر به فرد باشد.

پنهان کاری

یک اصل اساسی از دستورالعمل های موتور جستجو این است که محتوای مشابه را به خزنده موتور نمایش دهد که شما به یک بازدید کننده انسان نشان دهید. این به این معنی است که هرگز نباید متن را در کد HTML وبسایت خود مخفی کنید که یک بازدید کننده عادی نمیتواند آن را ببیند.

هنگامی که این دستورالعمل شکسته می شود، موتورهای جستجو آن را “مخفی کردن” می نامند و اقدام به جلوگیری از رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو می کنند. کتک زدن می تواند به هر میزان و به دلایل مختلف مثبت و منفی انجام شود. در زیر نمونه ای از نمونه ای است که Spotify محتوای مختلفی را به کاربران نشان می دهد تا گوگل.

BGSEOAsset 33

هنگام جستجو برای ارکستر فیلارمونیک ملی، کاربران با صفحه ورود به سیستم در Spotify ارائه شدند.

BGSEOAsset 34

مشاهده نسخه ذخیره شده گوگل از صفحه Spotify محتوا به موتور جستجو ارائه می شود.

در بعضی موارد، ممکن است Google اقداماتی را انجام دهد که به لحاظ فنی به صورت پنهان در آمده اند زیرا آنها به یک تجربه مثبت کاربر کمک می کنند.

کلمات کلیدی پر کردن

اگر تا به حال گفته شده است: “شما باید {key keyword} را در این صفحه X بار اضافه کنید،” شما شاهد سردرگمی در مورد استفاده از کلمات کلیدی در عمل هستید. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که اگر فقط یک کلمه کلیدی را در محتوای صفحه خود X بار کنید، به طور خودکار آن را رتبه بندی می کنید. حقیقت این است، اگرچه Google به دنبال اشاره به کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط در صفحات سایت شماست، اما خود صفحه باید ارزش خارج از استفاده از کلمات کلیدی را اضافه کند. اگر یک صفحه برای کاربران ارزشمند باشد، به نظر نمی رسد که توسط یک ربات نوشته شده باشد، بنابراین کلمات و عبارات خود را به طور طبیعی به طریقی که برای خوانندگان قابل درک است، قرار دهید.

در زیر نمونه ای از یک صفحه کلید با کلمات کلیدی محتوا است که از یک روش قدیمی دیگر نیز استفاده می کند: تمام کلمات کلیدی مورد نظر شما را با هم مخلوط می کند. 

BGSEOAsset 30

یک مثال از یک پارامتر با کلمه کلیدی پر شده است، تمام کلمات کلیدی مورد نظر را با هم مخلوط کنید.

محتوای تولید شده خودکار

مسلما یکی از انواع توهین آمیز محتوا با کیفیت پایین، نوعی است که به صورت خودکار تولید می شود یا به صورت برنامه نویسی به منظور دستکاری در رتبه بندی های جستجو ایجاد می شود و به کاربران کمک نمی کند. شما ممکن است برخی از مطالب تولید شده خودکار را از طریق اینکه چقدر کمی آن را هنگام خواندن حس می کنید تشخیص دهید – آنها از لحاظ فنی کلمات هستند، اما با یک برنامه به جای یک انسان به هم متصل می شوند.

شایان ذکر است که پیشرفت در یادگیری ماشین ها به محتوای پیچیده تر تولید خودکار کمک کرده است که فقط در طول زمان بهبود می یابد. این احتمالا به همین دلیل است که در دستورالعمل های کیفیت گوگل در مورد محتوای به صورت خودکار تولید می شود ، گوگل به طور خاص از نام تجاری محتوای تولید خودکار که تلاش می کند رتبه بندی جستجو را دستکاری کند، به جای محتوای هر خودکار و خودکار تولید شده را فراخوانی کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!