images 2020 08 02T164459.408

بهینه سازی سئو:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو)  سئو شامل تکنیک هایی است که باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ می گردد.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

بهینه سازی سئو
بهینه سازی سئو

در واقع فرایند سئو، افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی و بدون هزینه برای یک سایت از طریق موتورهای جست و جو می باشد. به طور کلی زمانی که یک وب سایت در بالاترین سطح نتایج جست و جو دیده می شود، بازدید کنندگان بیشتری را از طریق موتورهای جستجو بدست می آورد و درصد زیادی از این بازدید کنندگان ممکن است به مشتری تبدیل شوند. 

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

هدف ما از بهینه کردن یک سایت برای موتورهای جستجو چی میتونه باشه؟

به طبع هر فعالیتی که انجام می شود، برای رسیدن به یک هدف و یا هدف های خاص صورت می گیرد.برای همین هدف از سئو رسیدن به اهدافی همچون بالا بردن بازدید سایت، معرفی کردن و فروش محصولات به صورت اینترنتی، بالا بردن ترافیک سایت، عملیات برند سازی، تبلیغات در زمینه های مختلف و … می باشد.

لذا با توجه به این که امروزه سایت ها و وبلاگ ها تاثیر بسزایی در کلیه امور از قبیل سیاست، فرهنگ، اقتصاد و … پیدا کرده اند، می توان گفت سئو کردن وب سایت ها و رسیدن به رتبه های برتر در گوگل، در آینده یکی از هدف های بزرگ جوامع بشری محسوب می شود.

بهینه سازی سئو
بهینه سازی سئو

چه روش هایی برای بهینه کردن سایت وجود داره؟

برای بهینه سازی کردن یک سایت راهبردهای مختلفی وجود داره که میتونیم انجام دهیم. از نمونه های این راهبردها میتوان به روش های کلاه سیاه ، کلاه سفید و کلاه خاکستری اشاره کرد.

روش کلاه سفید به روش اصولی و مبتنی بر قوانین گفته می شود. اما روش کلاه سیاه یک روش دور زدن قوانین و فریب کارانه می باشد؛ که در صورت مشخص شدن این سایت ها از طرف موتورهای جست و جوگر مورد تنبیه قرار خواهند گرفت. اما بهترین روش و ماندگارترین آن ها روش قانونی سئو می باشد. لذا در روش کلاه سفید یک سری از عملیات می بایست صورت گیرد، تا سایت بهینه شده و در اولین نتایج جست و جو قرار بگیرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!