سئو وب سایت

سئو وب سایت


سئو اینستاگرام چیست؟

روشی که به شما کمک خواهد کرد در زمانی که افراد در اینستاگرام کلمه ای را سرچ میکنند شما در سرچ جزء 10 نفر برتر باشید.

مزایای سئو اینستاگرام

اینستاگرام تقریبا 45 میلیون کاربر ایرانی دارد اگر شما در زمینه کاری خود در سرچ اینستاگرام بالا باشید این عمل سبب جذب مشتری برای شما خواهد شد.

چجوری در سرچ اینستاگرام تاپ باشیم؟

اولین مرحله : باید در بخش Name اینستاگرام کلمه ای که میخواهید در جستجو پیدا شوید را وارد کنید بطور مثال: فروشگاه | خرید انلاین  دقت کنید که نباید کارکتر بیش از 30 کارکتر باشد چون اینستاگرام فقط تا 30 کارکتر را مجاز میداند.

دومین مرحله :تولید محتوای خوب و بدون کپی و اینکه کاری کنید که کاربران برای پست های شما کامنت بگذارند و لایک هاتون هم بالا برود

سومین مرحله : استفاده از ربات اینستاگرام شما توسط ربات شبانه روز به مردم معرفی میشود و این کار باعث میشود کاربران زیادی به سمت پیج شما بیایند و با لایک، کامنت و فالوور واقعی فعال و رعایت کردن مراحل قبل در سرچ اینستاگرام بالا خواهید آمد.

bd3346ba561b5b55180dd1441a09d1ee L

اینستاگرام چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

داشتن یه صفحه اینستاگرامی که مخاطب زیادی دارد از سه جنبه می تواند به سایت شما کمک کند:

مورد اول – گوگل از اطلاعات صفحه اینستاگرام شما، این برداشت را خواهد کرد که شما نه تنها در اینستاگرام بلکه در گوگل نیز شایسته قرار گرفتن در بین بهترین ها هستید

مورد دوم – کسانی هستند که مستقیما از صفحه اینستاگرام شما، راهی وب سایت شما می شوند و این مزیتی بزرگ برای سایت شما محسوب می شود.

مورد سوم – کسانی نیز هستند که از همان صفحه اینستاگرام مشتری شما خواهند شد. این افراد از طریق اطلاعات تماس شما با شما در ارتباط خواهند بود.

به همین سادگی و با داشتن یک صفحه اینستاگرام و هزینه جرئی، می توانید کسب و کار خودتان را رونق دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس و یا از طریق فرم نظرات سوالات خود را مطرح نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!