images 1

محتوای کپی به لحاظ ارزش در نقطه مقابل محتوای یونیک قرار دارد. محتوایی است که از سایت های دیگر استخراج شده و در سایت هدف بارگذاری می شود. بنابراین چنین محتوایی دارای بیش از یک آدرس URL در فضای اینترنتی است که به دلیل تکراری بودن نه برای خواننده جذابیتی دارد و نه از نظر گوگل مورد تایید است.

متن بازنویسی شده: همه اهمیت تولید محتوا را در سئو میدانند و کسب و کارها باید با تولیدمحتوای دائمی در اینترنت رشد کنند و سود دهی خود را ارتقا ببخشند. دو نکته در بازنویسی محتوا وجوددارد که باید آن را رعایت کرد تا متن خوبی را در سایتمان ارائه دهیم.

 نکته اول:درک و شناخت درست از مطلب اولیه

تصور کنید که می خواهید برای نخستین بار در مورد نسخه جدید محصولات مایکروسافت و ویژگی های هر محصول مطلبی تولید کنید. قطعا ذهنیت شما دلیل بر سندیت ماجرا نیست و شما نیاز به درک مطلب پیش از تولید داشته باشید. این روش از بازنویسی محتوا کار سختی نیست و شما باید در ابتدا به چند وب سایت مرجع فارسی زبان مراجعه کنید و مطالبی که به صورت تخصصی نگارش شده است را مطالعه کنید. سپس کلمات کلیدی را به دست بیاورید و یک مقاله کاملا حرفه ای را با دانسته های خود نگارش کنید. به یاد داشته باشید که یادداشت برداری از روی وب سایت مرجع می تواند در بازنویسی محتوا کمک کننده باشد ولی کپی برداری از روی محتوای مرجع تخلف از قوانین سئو سایت و بهینه سازی بوده و جریمه های سنگینی برای وب سایت خواهد داشت.

نکته دوم:کمک گرفتن از مطالب قدیمی سایت

برای مثال، حدود سه ماه پیش محتوایی تولید کرده اید که موضوع آن در زمینه بلیط هواپیما و بهترین شیوه خرید آن بوده است. اگر وب سایت شما در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت است، نمی توان گفت که یک محتوا برای یک دوره کاری طولانی مدت یک آژانس هواپیمایی همواره می تواند مناسب باشد و پس از مدتی به محتوای جدید با موضوع یکسان نیاز پیدا می شود. پیشرفت مهم ترین بخش کار یک تولید کننده محتواست. پس به جای این که تولید محتوا در زمینه بلیط هواپیما و بهترین شیوه خرید را دوباره از نو نگارش کنید. می توانید بازنویسی محتوای قدیم خود را انجام دهید. این روش بسیار بهتر است، انرژی و وقت کمتری می گیرد و شما می توانید با تغییر فرمت محتوا که در مطلب پیشین توضیح کاملی در این مورد دادیم، یک محتوای جدید و بسیار جذاب داشته باشید.

images 2

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!