download 2020 01 05T034420.699

SEM یا بازاریابی موتور جستجو اغلب به عنوان بخشی از بازاریابی جستجو یا سرچ در نظر گرفته می‌شود که از تاکتیک‌های پولی برای مورد مشاهده قرار گرفتن در SERPها استفاده می‌کند. یک استراتژی پولی شامل فعالیت‌هایی همانند تنظیم و بهینه‌سازی تبلیغات آنلاین و همچنین تعیین بودجه‌ای است که برای جایگذاری تبلیغات خرج می‌شود. این استراتژی را اغلب به عنوان بازاریابی جستجوی پولی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) می‌نامند.

گوگل ادز که سابقا آن را تبلیغات گوگل ادوردز نیز می‌نامیدند یک تهیه کننده جستجو است که خیلی زیاد برای این نوع استراتژی مورد استفاده قرار گرفته است. با این تاکتیک برندها پیدا کردن کلمات کلیدی خود را انجام داده و کمپین‌هایی را به وجود می‌آورند که بهترین کلمات کلیدی را برای صنعت، محصولات و یا خدماتشان مورد هدف قرار می‌دهد. زمانیکه کاربران به دنبال آن کلمات کلیدی می‌گردند تبلیغاتی را در بالا یا پایین SERPها مشاهده می‌کنند. هربار که کاربر روی یک تبلیغ کلیک کند برند شارژ می‌شود.بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا SEO روش و راهکاری، برای بهتر دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو است. به کمک سئو، سایت رشد می‌کند و در نتایج موتورهای جستجو در صفحه‌های ابتدایی قرار می‌گیرد.

SEM یا Search Engine Marketing به معنای بازاریابی با موتورهای جستجو است. در SEM هدف نهایی افزایش فروش است، در SEM آمارهای سایت تحلیل می شوند و حتی ممکن است ساختار کلی سایت تغییر کند.
به طور کلی مهمترین موارد SEM عبارتند از:

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  • بررسی وضعیت رقبا
  • خرید BackLink ( به پیوندهایی که از سایتهای دیگر به سایت شما داده می شود BackLink می گویند)
  • تبلیغات در سایت های دیگر
  • تحلیل آمارها
  • تغییرات در ساختار وب سایت

مزایای استفاده از SEM:

گفتیم که SEM روشی است برای افزایش ترافیک سایت که می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک کند. تمام روش ها و تکنیک هایی که برای موفقیت سئو سایت خود در دنیای وب باید مورد استفاده قرار دهید داری مزیت هایی می باشند که با رعایت آن ها می توانید به موفقیت خود دست پیدا کنید.

  • مقرون به صرفه بودن و بازدهی بالا
  • امکان دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات مورد نظر در زمان کوتاه
  • نوعی بازاریابی بین المللی و به روز
  • نسبت به سئو زودتر نتیجه می دهد
  • مطمئن ترین راه تبلیغات برای کسب و کارهای تازه
  • SEO, SEM کدام روش برای انتخاب مناسب تر است؟

SEM ترافیک لحظه ای خوبی را به سمت سایت شما هدایت می کند و ترافیک وب سایت متناسب با بودجه پرداختی شما خواهد بود. در حالی که SEO روشی پایدار و استاندارد می باشد و به تحولات و تغییرات در پروسه طراحی وب سایت منجر می شود و تضمین طولانی تری برای ثبات رنکینگ سایت شما خواهد بود.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

SEOآموزش سئوبازاریابی اینترنتیبروزرسانی هابهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتکسب و کار آنلاینوب سایتوبلاگ

بازاریابی موتورهای جستجوبهینه سازی محتواسئوسئوسایتسئوکارسئوکار حرفه ای سیروتا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!