ایمیل مارکتینگ

یازی نیست که تاکید کنیم هنوز ایمیل مارکتینگ یکی از آسان ترین و بااقتصاد ترین روش های بازاریابی و تبلیغات در دنیا می باشد.

امروزه بیشتر کاربرانی که از ایمیل استفاده می کنند، وقت خود را بیشتر از انجام بعضی از کارهای روزمره خود مانند صبحانه خوردن و دوش گرفتن، صرف بررسی ایمیل می کنند.

یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است.

ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.

ممکن است که تمامی صفحات از نظر سئو نتوانند در جایگاه خوبی در گوگل قرار بگیرند، از این رو بهتر است که با یک برنامه ریزی، یک برنامه و استراتژی ایمیل مارکتینگ برای دریافت لینک بنویسید

بهترین تاکتیک های برای ایمیل مارکتینگ چیست؟

به هیچ وجه لیست ایمیل خریداری نکنید:

بازاریابی همیشه وقتی ایمیل مارکتینگ را شروع می کنند، سریعا می خواهند که به هدف خود دسترسی پیدا کنند.

تولید لیست ایمیل به صورت طبیعی شاید از نظر زمانی خیلی طول بکشد، اما در واقع مشتریان و لیست واقعی از کاربران خواهید داشت.

کاربرانی که درخواست کرده اند در ایمیل مارکتینگ شما شرکت کنند و آخرین اخبار و مقالات کسب و کار شما را دریافت کنند.

تصدیق ایمیل را از طرف کاربر داشته باشید:

یعنی بعد از اینکه کاربر در خبرنامه سایت شما ثبت نام کرد باید به ایمیل خود رفته و برروی لینک تایید کلیک نماید.

در نگاه اول شاید این مرحله اذیت کننده به نظر برسد ولی باید دانست که این کار باعث می شود که از ثبت نام ایمیل های اشتباه در لیست ایمیل خودداری نمایید.

مدیریت کردن ایمیل ها:

ایمیل مارکتینگ بدون بررسی آن ها هیچ ارزشی ندارد.

از ابزارهای تحلیل ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا میزان باز شدن آن ها و کلیک شدن لینک های داخلی آن مطلع شوید.

اکانت های غیر فعال را ازلیست خود پاک کنید:

با استفاه از ابزارهای تحلیلی، به راحتی می توانید اکانت هایی را که ایمیل ها شما را باز نمی کنند یا غیرفعال هستند را شناسایی کرده و آن ها از لیست خود پاک نمایید.

از سرور حرفه ای استفاده کنید:

سرورهای حرفه ای و مناسبی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد.

این سرورها به شما اجازه ساخت قالب ایمیل و ارسال انبوه به کاربران لیست شما را در ساعتی که شما تنظیم کرده اید را می دهد.

عنوان جذاب انتخاب کنید:

از عناوین جذاب که باعث جلب توجه می شود، استفاده کنید.

عناوین نباید کلیشه ای و عمومی باشد و بهتر است که حداقل یک کلمه کلیدی را در آن به کار ببرید.

مراقب اسپمی و اسپم شدن باشید:

اسپم شدن ایمیل ارسالی شما دلایل مختلف زیادی دارد که مهمترین دلیل آن ارسال انبوه ایمیل به کاربرانی می باشد که اصلا در لیست شما وجود ندارند.

 

 

اخبار

ایمیل مارکتینگروش استفاده از مارکتینگمارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *