images 71

سئو اگر به طور صحیح پیاده سازی شود میتواند موفقیت زیادی برای کسب و کارهای آنلاین به همراه داشته باشد. سئو در دراز مدت کلید اصلی افزایش اعتبار برند و آگاهی عمومی کاربران از وجود برند خواهد بود. در نقطه مقابل هیچ موفقیتی در استراتژی های نا کارامد و منسوخ شده به دست نخواهد آمد.

اگر شما به دنبال بروزرسانی تاکتیک و تکنیک های سئو هستید، نیاز است که مشاور سئو ای را بیابید که شما را از جدیدترین روش ها آگاه کند. سئو به مانند جادویی برای نجات کسب و کارهای نوپا نیست، اما در عین حال می تواند سلاح فوق العاده ای برای رها کردن پتانسیل کامل یک ایده خوب باشد. در ادامه به معرفی فاکتورهایی پرداخته ایم که شما بایستی از یک مشاور سئو شایسته انتظار داشته باشید.

images 70

1. ارائه نتایج مبتنی بر داده

سئو خوب شامل مهارت و تجربه است، اما مهمتر از آن، ارائه نتایج مبتنی برای داده های صحیح می باشد.

در هر چالشی اعم از مسائل مرتبط با لینک سازی، کیفیت محتوا یا مشکلات فنی، تنها روش کسب نتیجه تکیه بر داده های حقیقی است. هر گونه روشی از طرف مشاور سئو که مبتنی بر حدس و گمان باشد راه به جایی نخواهد برد.

2. جستجوی راه حل های جایگزین

معمولا در سئو چندین روش جایگزین برای کسب رتبه ایده آل در نتایج جستجو وجود دارد. به عنوان مثال از نقطه نظر جستجو، بک لینک های پر ریسک می توانند Disavow شده یا اینکه به کل پاک شوند. همچنین محتواهای بی کیفیت تاثیر گذار بر روی سئو داخلی می توانند پاک شده یا اینکه از ایندکس گوگل خارج شوند.

راه حل های جایگزین بر اساس انتخاب استراتژی های بنیادی یا ایجاد ساختار بهینه برای سایت هستند، به گونه ای که با اعمال آنها وب سایت به گونه ای ایده آل توسط کاربران و موتورهای جستجو درک شود.

معمولا روش های جایگزینی برای رسیدن به اهداف مورد نظر مان در سئو وجود دارد. به عنوان مثال یکی از این چالش ها استفاده مطلق از روش های سئو کلاه سفید یا کمی رفتن به سمت تکنیک های پر ریسک سئو کلاه سیاه است. در هر صورت این مسائل بایستی از قبل در جلساتی که با مشاوره سئو برگذار می شود، در میان گذشته شده و در مورد آن ها تصمیم گیری هایی انجام گیرد.

3. ارتباط شفاف و باز

یک متخصص سئو باید برای هر گونه پرسشی در این حوزه پاسخی داشته یا قادر به ارجاع آن به موضوع دیگری باشد. این مسئله به معنی ارائه پاسخ های دلنشین و در عین حال خلاف واقع نیست. هدف از بررسی سئو سایت کشف ایده های دست نخورده و مهمتر از آن شناسایی اقدامات همراه با ریسک صورت گرفته است.

در بعضی مواقع نیاز است که مناظره هایی بین مشاور سئو و دیگر افراد فعال در کسب و کار صورت گیرد. همچنین ارتقا و تحولات بزرگ در یک وب سایت دارای محدودیت هایی نیز هست. تغییر وب سایت از یک آژانس تبلیغاتی به یک وب سایت استعداد یابی بدون تفکر درباره مفهوم کسب و کار قابل انجام شدن نیست.

هر گونه پاسخی از طرف متخصص سئو باید از این رویکرد به آن نگاه شود. در عین حال نیز از مشاور سئو انتظار می رود که سوالات چالش بر انگیزی را در فرایند سئو مطرح کند. سئو در رابطه با شناسایی و راه اندازی راه حال های پیچیده است و چنین چیزی نیاز به ارتباط دو طرفه بین افراد دارد.

جمع بندی

با اینکه تمام نکات مطرح شده بالا از متخصص سئو انتظار می رود، اما دقت داشته باشید که همیشه محدودیت هایی در میزان رسیدن به اهداف سئو وجود دارد. رویای یک شبه رسیدن به رتبه ایده ال را کاملا فراموش کنید.

یک مشاور سئو نمی تواند رتبه به خصوصی را در یک کلمه کلیدی از قبل تضمین کند. چنین وعده هایی در سئو ار ابتدا غلط هستند، چرا که متخصصین سئو به طور کاملی بر روی سیاست های موتورهای جستجو، الگوریتم هایشان و میزان فعالیت رقبا مدیریت ندارند. همچنین به این مسائل، رفتارهای همیشه در حال تحول کاربران را نیز اضافه کنید.

حتی بهترین استراتژی های سئو نیز نمی توانند همانطور که از ابتدا انتظار می رفت، نتایج پیش بینی شده ای را ارائه دهند. چرا که همان دلایل قبلی در اینجا نیز حاکم است. در دنیای جستجو تنها پارامتر ثابت ماجرا، تغییرات است! به عبارتی تغییرات در همه چیز، همیشه وجود دارند.

بنابریان استراتژی های سئو همواره بایستی بازبینی شده و مطابق با خواسته های کاربران و موتورهای جستجو دچار تحولاتی شوند. این تغییرات در سطح محصول و سبک بازاریابی قابل پیاده سازی است. زمان مناسب برای این کار معمولا سالی یک بار پیشنهاد می شود.

821ee19c73076a9074fe1f4f0b493d5a L

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!