+(98) 919 981 3605 info@seowork.ir Iran, Guilan, Rasht

استراتژی بهینه سازی وب سایت


سئو در طی چند سال گذشته تغییر زیادی کرده است، اما نیازی نیست که دیگر با رتبه بندی سر و کار داشته باشید. مهمترین چیزی که باید در نظر داشت این واقعیت است که برخی از متغیرها ارزشمندتر از دیگران هستند. استراتژی شما برای بهینه سازی وب سایت در سال 2019، تمرکز بر تنها ضروری است. این پست به این متغیرها و آنچه شما برای بهینه سازی آنها نیاز دارید نگاه کنید.

1. رویکرد موبایل اول

شاخص اول گوگل تلفن همراه به طور کامل رول شده است و بخش مهمی از استراتژی SEO است. لیست زیر نشان می دهد که چه کاری می توانید انجام دهید تا وب سایت شما را به موبایل تبدیل کند:

  • اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما برای هر وسیله ای مانند تلفن همراه یا رایانه لوحی قابل دسترسی است.
  • همیشه تصاویر خود را که حتی توسط کاربران تلفن همراه نیز قابل دسترسی است، فرمت کنید.
  • از عنوانهای کوتاه کوتاه استفاده کنید که در ابزارهای موبایل آسان تر است.
  • کاهش پاپ آپ ها که محتوای شما را پنهان می کنند و مانع بازدیدکنندگان از دیدن کل محتوای می شود.

2. سئو فنی

ابزار جستجوگرها وظایف حسابرسی سئو را ساده کرده است. مهمترین چیز این است که برای درک اطلاعات و نحوه استفاده از آن است.

اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما برای تلفن همراه مناسب است و بررسی کنید که کد خطای وضعیت یا خطاهای robot.txt وجود ندارد. اگر متوجه شوید که نمایه سازی وبسایت شما مشکلی دارد، آنها را تعمیر کنید. مهم این است که عنوان هر تکراری را درست کنید و همچنین توضیحات متا را اصلاح کنید.

3. سرعت سایت

سرعت وب سایت یک جزء حیاتی است که می تواند بازدیدکنندگان سایت شما و نرخ تبدیل را تحت تأثیر قرار دهد. سرعت صفحات آهسته باعث کمبود تجربه کاربر می شود و بازدیدکنندگان به مدت طولانی برای بارگذاری صفحه خود صبر نمی کنند. به همین دلیل، Google هنگام رتبه بندی صفحات را در نظر می گیرد.

شما می توانید سایت خود را به چندین راه از جمله کاهش درخواست HTTP، به حداقل رساندن اندازه فایل با فشرده سازی آنها و ترکیب بارگذاری CSS و جاوا اسکریپت.

4. قصد کاربر

شما می توانید چیزهای زیادی را برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی مانند نوشتن محتوای جذاب، گرفتن لینک مناسب و بهینه سازی آن انجام دهید. گوگل میخواهد محتوای شما را درک کند و براساس قصد کاربر، خدمت کند. به همین دلیل، انتخاب کلمات کلیدی مناسب مهم تر از همیشه بوده است.

اولا باید بدانید که برخی از کلمات کلیدی و نمایش داده شده که ممکن است برای رتبه بندی وجود نداشته باشد وجود دارد. شما باید دوره های جستجوگرها را با استفاده از کلمات کلیدی و عبارت ها آشنا کنید. همچنین همیشه یک ایده عالی برای بررسی در وب سایت های رتبه بندی فعلی و عباراتی که آنها استفاده می کنند همیشه است.

5. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا هنوز هم ارزشمند است و برای سالهای آینده نیز تأثیر خواهد داشت. با این حال، محتوای باید روشنگری باشد و به نیازهای کاربران پاسخ دهد. محتوای شما باید عمیق باشد، به این معنی است که این موضوع باید موضوع را به طور کامل پوشش دهد.

محتوا نیز باید متفاوت از رقبای باشد. سپس شما باید محتوا را به قصد کاربر مطابقت دهید. محتوای فقط متن نیست ، شامل تصاویر، ویدئو، اسلایدها و صدا است. این همه به آنچه که کاربر دنبال می کند پایین می آید تا گوگل بتواند نوع پرس و جو جستجو را تعیین کند.

6. تجربه کاربر

تجربه کاربر بر روی پیدا کردن چندین ویژگی از کاربران، از جمله نیازها، توانایی ها و ارزش های آن متمرکز شده است. برای کسب و کار، تجربه کاربر اهداف و اهداف کسب و کار خود را در نظر می گیرد. بهترین شیوه ها برای تجربه کاربر هدف ارائه یک تجربه با کیفیت بالا برای کاربران است.

7. ساختمان لینک

لینک ها باید به محتوای شما مرتبط باشند، و گوگل آنها را به عنوان اولویت خود در عوامل رتبه بندی در نظر می گیرد. ایده آل برای ایجاد یک پروفایل پشتیبان گیری با کیفیت بالا است که بخشی از استراتژی SEO شما خواهد شد. لینک های مختلفی که شما نیاز دارید تا در سال 2019 تمرکز کنید، مانند لینک های سرمقاله و لینک های به دست آمده از کلاه سفید .

لینک های ویرایشگر مربوط به لینک هایی هستند که شما بدست می آورید زیرا شما محتوای استثنایی را تولید می کنید. از طرف دیگر، White Hat Acquired Links به دست آورده می شود، زمانی که شما از قوانین مانند پرداخت پسزمینه ها پیروی نمی کنید.