download 2020 01 23T213631.876

فین تک چیست؟

فین تک (FIN TECH) اصطلاحا به شرکت ها و فعالیت هایی اطلاق می گردد که در زمینه فعالیت های مالی به هر نحوی یک فعالیت نوآورانه ای در جهت بهبود روش های پرداخت و تسهیل نمودن فعالیت های مالی ارائه می دهند .

امکانات استارت آپ فین تک:

نوآوری و خلاقیت موجود در فناوری های جدید این امکان را فراهم آورده تا هر شخصی در گوشه و کنار جهان با یک لپ تاپ، مودم و کارت اعتباری بتواند برای خود کسب و کاری راه اندازی کند.

استفاده از فناوری مزیت رقابتی قابل توجهی برای پیشگامان ایجاد خواهد کرد که در وفادارسازی مشتری بسیار سودمند خواهد بود و چه بسا کسب و کارهای مالی را متحول کند.

فناوری های جدید از هوش مصنوعی تا واقعیت مجازی و رایانش ابری می توانند کیفیت خدمات مالی را متحول کنند.

به عنوان مثال بیگ دیتا و تحلیل های دقیق قادر خواهد بود دسترسی به اطلاعات شهودی و تحلیل آن ها را توسعه بخشیده و دقت آن را افزایش دهد و نقش بی نظیری درآینده صنعت بانکداری و خدمات مالی به وجود آورد.

بنا براین اگر در پی راه اندازی یک استارت آپ فین تک هستید می توان به شما نوید داد که امکان موفقیت شما بسیار بالاست.

مزایا :

استارت آپ فین تک می تواند عملیات پیچیده و وقت گیر مالی را برای مردم عادی ساده سازی کرده و به فرآیند های ساده و کم هزینه بدل سازد.

در گذشته، این خدمات تنها در اختیار بخش کوچکی از ثروتمندان بود و مردم عادی کمتر از آن بهره می برند اما استات آپ فین تک این محدودیت ها را از میان خواهد برد.

به عنوان مثال در گذشته ای نه چندان دور فرآیند سرمایه گذاری بسیار پیچیده بود درحال حاضر با کمک استارت آپ فین تک دستیابی به اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاری در اختیار عموم قرارگرفته و مردم می توانند با ریسک کمتری سرمایه های خود را به گردش در آورند.

همچنین با کمک استارت آپ فین تک می توان اطلاعات مشتری را به شیوه های بسیار دقیق و پیچیده گرد آوری کرده و مورد بررسی قرار داد به این ترتیب سیستم وام دهی بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود و ریسک پذیره نویس به شکل محسوسی کاهش خواهد داشت به این ترتیب می توان انتظار داشت درخواست های بیشتری از سوی بانک ها تایید شوند.

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!