images 16

طراحی سایت بر اساس اصول سئو

بعد از تعیین کلمات کلیدی و استراتژی های سایت، نوبت به بکار گیری اصول سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت می رسد. در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در طراحی سایت بر اساس اصول سئو  سایت می پردازیم که نقش حیاتی در موفقیت سایت و حضور در رتبه های نخست موتور های جستجو می باشد.

استفاده از استاندارد های طراحی سایت

استاندارد های طراحی سایت می تواند شامل مواردی همچون : افزایش سرعت لود صفحات ، بهینه سازی و اصلاح کد های قالب سایت ، شکل ظاهری سایت ، مکان و نحوه ی قرار گیری منو ها ، زیر منو ها ، استفاده از ترکیب رنگی مناسب در ساخت سایت ، راحتی دست یابی به مطالب مورد نظر توسط بازدید کننده و … می باشد.

سرعت لود صفحات:

این گزینه علاوه بر اینکه برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو می باشد، بای کاربران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مخصوصا در کشور هایی که سرعت اینترنت آن ها پایین است ای مساله نقش مهمتری در جذب بازدید کنندگان در سایت ایفا می کند. تصاویر در طراحی سایت از مهمترین عوامل در سرعت لود صفحات سایت می باشند و باید به این نکته توجه داشت که در کنار حفظ جذابیت به صورت بهینه و طبق اصول و استاندارد های طراحی سایت از آن ها استفاده کرد.

شاید مهمترین اولویت موتور های جستجو برای رتبه دهی طراحی وب سایت مطالب و محتوا باشند. عدم استفاده از مطالب تکراری و بکارگیری مطالب جدید و جذاب علاوه بر اینکه برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت مهم است ، باعث می شود موتور های جستجو سایت شما را به عنوان یک سایت تولید کنده ی محتوا شناسایی کرده و اهمیت بیشتری به آن بدهند. قبل از نوشتن مطالب در ساخت سایت باید هدف خود را تعیین کرده و از کلمات کلیدی با چگالی ۲ تا ۵ درصد استفاده کنید.

ارتباط زبان طراحی وبسایت با سئو سایت

زبان طراحی سایت ارتباطی به رتبه بندی سایت شما در گوگل ندارد اما نحوه پیاده سازی سایت و خروجی صفحات برای روباتهای جستجوگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سرعت لود صفحات سایت، خروجی قالب HTML صفحات، نحوه ارتباط میان صفحات، نمایش در موبایل، چیدمان عناصر در صفحه، نحوه استفاده از کدهای js و css و … در رتبه بندی سایت شما تاثیر گذار هستند.

images 15 1

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!