images

اعتبار بک لینک بسیار مهم است. بک لینک خوب بک لینکی است که با ارزش باشد، مرتبط باشد، معتبرباشد و از یک صفحه معتبر باشد. ساخت بک لینک کاری طاقت فرسا و زمان بر است و شما به عنوان مدیر سایت باید زحمت زیادی را برای آن بکشید ولی نتیجه آن در کوتاه مدت و بلند مدت بسیار رضایت بخش است. با این ابزار شما می توانید به راحتی شروعی خوب را در مسیر ساخت بک لینک داشته باشد. این ابزار در ۲۰ سایت معتبر برای وب سایت شما بک لینک می سازد.

در طی چند روز آینده از ابزار بررسی تعداد بک لینک ها استفاده کنید تا ببینید که این لینک های جدید برای شما ساخته شده اند. همینطور با بررسی رتبه خود در موتور جستجو بعد از چند روز نتیجه را بیشتر احساس کنید. 

توجه داشته باشید که این ابزار برای شروع به شما بسیار کمک می کند ولی شما خودتان باید وقت و سرمایه خوبی را صرف ساخت بک لینک های واقعی کنید.

درباره ایجاد بک لینک

بک لینک در سئو اهمیت زیادی دارد. بهترین بک لینک ها مرتبط، قابل اعتماد و از صفحاتی با اتوریتی بالا هستند. برای اینکه بتوانید چنین بک لینک هایی را به دست آورید به تلاش و کار زیادی نیاز دارید. اما نتایج کوتاه مدت و بلند مدت نشان می‌دهد، این تلاش بسیار ارزشمند است. این ابزار لینک بیلدینگ لینک‌های ارزشمندی برای سایت شما ایجاد می‌کند. چند روز بعد، می توانید از ابزار بررسی رنک MOZ استفاده کنید تا ببینید چه تغییراتی در رتبه صفحات شما ایجاد شده است.

همچنین می توانید از ابزار بررسی تعداد بک لینک نیز بهره مند شوید تا جزییات بیشتری در مورد تعداد بک لینک‌های سایت‌تان به دست آورید. همچنین برای بررسی لینک‌های صفحات وب خود می‌توانید از ابزار بررسی لینک‌های صفحه کمک بگیرید.

download 3

ابزار بک لینک ساز

بک لینک و لینک سازی یکی از فاکتورهای مهم در بهینه سازی سایت به شمار می رود و بنابر عقیده عده ای، می توان بک لینک گذاری را قلب علم سئو دانست. بدون استفاده از بک لینک، نمایش سایت در موقعیت های خوب در نتایج جستجو امکان پذیر نبوده و سایت و محتوای آن نیز به سرعت ایندکس نمی گردد.

روش های کسب بک لینک و لینک گذاری

برای لینک گذاری دو روش وجود دارد: یکی لینک سازی طبیعی و دیگری غیرطبیعی که شامل خرید بک لینک و یا لینک سازی اتوماتیک است. بدیهی است که لینک گذاری طبیعی ارزش و سودمندی بیشتری داشته و تنها ایراد آن زمان بر بودن است، صرف انرژی برای ساخت لینک هایی که درباره سایت های مقصد و میزان محبوبیت و اعتبار صفحه آن تحقیق شده است، نتایج موفقیت آمیزی برای سئو سایت به همراه خواهد داشت. اما در صورت کمبود زمان و الزام بر روند سریع این پروسه که بیشتر نیز مورد توجه سایت های تجاری برای به سرعت رسیدن به جایگاه های بالاست، استفاده از ابزارهای رایگان بک لینک ساز ( لینک سازی اتوماتیک ) گزینه انتخابی آخر خواهد بود.

نحوه عملکرد ابزار بک لینک ساز

در تمامی ابزارهای رایگان بک لینک ساز کادری برای وارد نمودن URL و آدرس سایت وجود دارد، که بعد از تایپ آدرس سایت، لیستی از سایت های معتبر و با کیفیت که معمولا دارای اعتبار صفحه و رتبه بالایی هستند ظاهر می گردد که برای سایت هدف درون این سایت ها بک لینک قرار داده و لینک گذاری نموده است. در حقیقت لیستی از سایت هایی که بک لینک گذاری برای سایت هدف صورت گرفته، نمایش داده می شود.

نکات مهم در کسب بک لینک

برخی از این ابزارها به بک لینک سازی با تعداد بالا می پردازند که از دید گوگل و سایر موتورهای جستجو نوعی تقلب محسوب گردیده و سایتی با تعداد بک لینکهای ورودی فراوان را پنالتی و جریمه می نمایند.گاهی نیز لینک گذاری در سایت های ارائه شده به دلیل نامعتبر بودن سایت مقصد و یا نامرتبط بودن با زمینه سایت ما، نه تنها نتیجه مثبتی در پی ندارند بلکه از دید گوگل اسپم و لینک هایی هرز شناسایی می گردند که در بررسی سئو سایت منجر به نتیجه منفی خواهد گردید. بنابراین کارشناسان آنالیز سئو سایت توصیه اکید می نمایند که تا جایی که امکان پذیر است از روند لینک سازی طبیعی برای سایت خود استفاده نمایید و در غیر این صورت از خرید بسته های بک لینک و یا لینک سازی خودکار به تعداد بالا بپرهیزید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!