کپی محتوا چند بُعد دارد. یا شما کپی میکنید و باید منتظر عواقبش هم باشید یا محتوایی کپیشده در اختیارتان قرار میگیرد. پس برای اینکه خودتان به طور ناخواسته در چاه کپی محتوا نیفتید باید با ابزار تشخیص محتوای کپی آشنایی داشته باشید. اگر بناست تا از جایی برایتان محتوایی تولید شود و خریدار آن باشید باز هم باید بدانید که محتوای ارائه شده، کپی است یا نه.
یکی دیگر از ابعاد کپی محتوا که میتواند دامنتان را بگیرد، این است که گاهیاوقات، از روی محتوایتان کپیبرداری میشود و این هم میتواند به ضررتان شود. چرا؟ چون هم اصالت محتوایتان را از بین میبرد و هم در جایگاهی که برای خود در رتبهبندی گوگل پیدا کردهاید، خدشه ایجاد میکند.
ابزار VIRANTE
چنانچه مطالب زیادی بر روی وب سایت خود دارید و میخواهید در مورد محتوای تکراری سایت بدانید، میتوانید از این ابزار برای بررسی تکراری بودن مطالب استفاده نمایید.
ابزار DUPLI CHECKER
یکی دیگر از برترین ابزار های تشخیص محتوای یونیک از تکراری ابزار Dupli Checher می باشد این ابزار به شما در تشخیص متونی که از سایت های دیگر به سرقت رفته است کمک زیادی میکند.
ابزار COPYRIGHT SPOT
این ابزار نیز مانند هم رده های خود به مدیران وب سایت در تشخیص محتوای تکراری سایت کمک میکند. و متون کپی برداری شده را نشان می دهد.
ابزارPLAGIARISMA
این سایت نیز مانند سایت copyright spot عمل میکند ولی برتری که نسبت به آن دارد این است که میتواند تعداد کلمات تکراری در یک متن را نیز شناسایی و آن ها را به رنگ قرمز درآورد.
ابزار PERCENT DUPE
این سایت نیز به صورت آنلاین توانایی تشخیص متن کپی و محتوای تکراری سایت را دارا می باشد.
سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی