cropped 512 1 1

ابزارهای تحلیلی بازاریابی چگونه است

Crowd Booster: این افزار قدرتمند به شما معیارهایی را شناسایی می کند که بتوانید

با به کارگیری آنها از بهترین سررسید ایده آل برای قراردادن یا پست در رسانه های اجتماعی آگاهانیدن یابید و در ضمن از دوست داشتنی ترین پست های Facebook خویش مطلع شده و آنها را دسته بندی کنید.

البته اطلاعات و خدمات ارائه شده بدست Crowd Booster رایگان نبوده و در قبال دریافت مبلغ این خدمات را به شما عرضه می دارد.

Facebook insight: این دست موزه به شما کمک می کند که پیشرفت های خود را در Facebook مشاهده و دنبال کنید و به شما این امکان را می دهد تا از مقدار محبوبیت پست های تان هشدار یابید. این افزار تحلیلی، به شما کمک می کند الی درک بهتری از پیروان خود و فضاهایی که از لحاظ تبلیغاتی نیازمند اصلاحات هستند را معرفی کنید.

Klout: این آلت مجانی بازاریابی رسانه های اجتماعی، نسبت به مقدار مؤثر بودن شما در کار و جنبش های رسانه های اجتماعی، به شما امتیاز می دهد. ۴۰۰ نوع متغیر وجود دارد که بر این امتیاز و اندازه گیری آن تأثیر می گذارد. این ابزار در ضمن به شما این امکان را می دهد لغایت فضاهایی که از عقیده تبلیغاتی احتیاج به اصلاحات دارند را شناسایی کنید و فعالیت هایی که بیشترین تأثیر را بر روی برند شما می گذارد را به شما شناسایی می کند.

How Sociable: روند پیشه این دست موزه بسیار شبیه klout می باشد و بر اساس کار و جنبش هایی که شما در رسانه های اجتماعی دارید، به شما امتیاز بالایی می دهد. هر چه این امتیاز اغلب باشد، مشخص می کند که شما حضور نیرومند و پررنگ تری در فضای آنلاین دارید و یا برند شما در حال دست یابی به اهداف بیننده تان می باشد.

Engag.io: این ابزار علاوه بر ارائه سیستم مدیریت اکانت در رسانه های اجتماعی، نگرشی در ارتباط با افرادی که در فضای آنلاین با آنها تعامل دارید به شما می دهد. با این کار، افراد خاصی که باید تمرکز بیشتری بر روی آنها داشته باشید مشخص می شود و کمک می کند که شایستن به اشتراک قراردادن یا درونمایه را بدست این کسان بسنجید. مسلماً این افراد ویژه مایه می شوند که افراد دیگری هم به فرمانبرداری از آنها، خواستار تعامل با برند شما باشند.

Brand Monitor: این ابزار نیرومند پنلی را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آن، اکانت رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید.

Brand Monitor همچنین شما را به محلی که کاربران در باره برند شما صحبت کرده و به آن اشاره کرده اند، هدایت می کند. این امر به شما کمک می کند که سهم فعال تری در تعاملات خود با مخاطبان و کاربرانتان داشته باشید. تعاملاتی که علاقه اصلی و حقیقی کاربران به محصولات شما، در آن جریان دارد.

Google Analytic Social Report: دست موزه Google Analytic به شما کمک می کند تا عملکرد وب سایت خود را بسنجید

حال اگر شما از پیش در این آلت حساب کاربری داشته باشید می توانید به راحتی Social Report را در پنل خود در Google Analytic ادغام کرده و به کمک آن پروسه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را رسیدگی کنید.

این دست موزه تصوری قابل فهم از بازدیدکنندگان شما را ارائه دیتا و شما را از تکاپو های آنان در حساب کاربری شبکه اجتماعی شما آگاه می سازد.

به عنوان نمونه از شلوغ ترین ساعات حضور کاربران در حساب کاربری خود مستحضر شوید و یا گونه اطلاعاتی را که مایه برپایی تعامل وسط شما و بازدید کنندگانتان می شود را بشناسید.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *