آنالیز رفتاری گوگل

هم ترین هدف هر کسب و کار، ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان و کاربرانه.

برای رسیدن به این هدف باید مخاطبان را شناخت، علاقه مندی هایشان را دنبال کرد و بر اساس این اطلاعات استراتژی های مناسبی برای کسب و کار طراحی کرد. یکی از راه های شناخت کاربران بررسی رفتار اونها در تعامل با وب سایت یک کسب و کار است.

اینکه بدونین بازدیدکنندگان سایت شما چه مسیری را دنبال می کنن و چطور با محتوای شما تعامل دارن بهتون کمک می کنه کارآیی صفحه های سایتتان را بالا ببرین و در نتیجه به نرخ تبدیل بیشتری برسین (conversion rate).

آنالیز رفتاری یکی از ۵ بخش اصلی در گوگل آنالیتیکس است  این ۵ بخش اصلی نسبت به جایگاهی که در قیف فروش دارن به ترتیب از بالا به پایین قرا گرفتن:

  • RealTime (کاربرانی که در لحظه روی وب سایت شما هستن)
  • Audience (چه کسانی از سایت شما بازدید می کنن)
  • Acquisition (بازدیدکنندگان از کجاها به سایت شما میرسن)
  • Behavior (بازدیدکنندگان در سایت شما چه می کنن)
  • Conversions (کدوم بازدیدکنندگان اکشن موفقی در سایت داشتن)

آنالیز رفتاری گوگل

آپدیت جدید الگوریتم گوگلآمار کلمات سرچ شده در گوگلآموزش وبلاگ در گوگلآنالیز رفتاری گوگلآی پی ربات گوگلارتباط با گوگل

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!