مدعیان تو خالی بهینه سازی

مدعیان تو خالی بهینه سازی


آموزش سئو مبتدی

سری مقالات آموزش سئو مبتدی با توجه به درخواست زیاد کاربران وبسیما تهیه شده و در این مجوعه تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار خوانندگان سایت قرار داده شود. در محتوای هر مقاله لینک سازی های مناسب به مقالات تکمیلی انجام شده تا علاقه مندان بتوانند با مطالعه بیشتر دانش خود را افزایش دهند.

پیشنهاد میشود مسیر آموزش را از مقاله اول شروع کرده و ترتیب مقالات را رعایت کنید تا بیشترین بهره را از آموزش مبتدی سئو ببرید. اگر در سطحی بالاتر از مبتدی قرار دارید به بخش آموزش سئو در سایت وبسیما مراجعه نمایید تا مباحث تکمیلی در اختیار شما قرار داده شود.

کتاب الکترونیکی آموزش سئو مبتدی

این مقالات به گونه ای طراحی شده است که یک مسیر مشخص برای آموزش را پیش روی شما قرار دهد تا به صورت قدم به قدم ابتدا با مفاهیم سئو آشنا شده و در ادامه با تکنیک های کاربردی تولید محتوا، مدیریت سایت و لینک سازی آشنا شوید. در پایان این مجموعه کل آموزش ها به صورت یک کتاب الکترونیکی آموزش سئو مبتدی منتشر خواهد شد.

مباحث مطرح شده در مجموعه آموزش سئو مبتدی

برای بهره گیری بهتر از این مجموعه آموزش سئو مبتدی در نظر داشته باشید که براساس شماره بندی درس ها آنها را مطالعه کنید تا پیوستگی محتوا در ذهن شما به درستی شکل بگیرد. لیست دروس ارایه شده در این بخش عبارتند از:

  1. آشنایی با مفاهیم اولیه سئو
  2. موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟
  3. تکنیک های مناسب برای سئو داخلی سایت
  4. ابزارهای کاربردی برای سئو داخلی سایت
  5. بازاریابی محتوا چیست و چه ارتباطی با سئو دارد؟
  6. شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند
  7. بک لینک چیست؟ چه تاثیری بر سئو خواهد داشت؟
  8. آموزش ساخت بک لینک
  9. تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئوی سایت
  10. آزمون سئو مبتدی
  11. بهینه سازی
    بهینه سازی

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *