download 2019 12 12T065918.056

گوگل دنس یا رقص گوگل:

گوگل دنس یا همان رقص گوگل (Google Dance) یکی از روش‌هایی است که گوگل، برای به چالش کشیدن نتایج جستجو و انجام بهترین رتبه‌بندی (Ranking) استفاده می‌کند.

الگوریتم گوگل دنس چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

الگوریتم گوگل دنس معیار سنجشی است که برای مدتی سایت و یا برخی از ایندکس های آن را از نتایج جستجو حذف می کند. این عمل گوگل دنس باعث افزایش و یا کاهش رتبه سایت می شود. اما باید توجه داشته باشید که هر تغییر در رتبه به دلیل گوگل دنس نیست! احتمال این وجود دارد برخی از سایت با روش های سئو کلاه سیاه برای مدتی به رتبه بالایی دست یابند. اما برای اینکه شما رنک سایت تان را کنترل کنید، بهتر است هرچند وقت یکبار با بررسی سایت مشکلات آن را رفع کنید.

اما اگر سایتی مورد محک الگوریتم گوگل دنس قرار گرفت، نباید از ابتدا به بهینه سازی سایت دست بزنید و یا بک لینک هایی خریداری کنید. بلکه در این زمان همانند قبل به تولید محتوا بپردازید تا از این آزمون موفق بیرون آیید. پس از انجام آزمایش کامل توسط گوگل ، وب سایتی که تمامی موارد سئو را رعایت کرده، رتبه بالایی را بدست می آورد. باید در ابتدا توجه داشته باشید که گوگل دنس در ابتدای کار سایت در اکثر مواقع موجب بروز مشکلات میشود و پس از مدتی این موارد رفع خواهد شد.

چه وب سایت هایی از پدیده رقص گوگل در امان می مانند؟

سایتهایی که از پدیده گوگل دنس در امان هستند، معمولا، سئو داخلی آنها به خوبی انجام شده است و در کنار آن بک لینک های با کیفیت دارد.

اول از همه، این سایت ها به جای استفاده از ترفندهای گوناگون برای دور زدن الگوریتم های گوگل، سعی می کنند با تولید محتوای با کیفیت، سوالات و نیازهای کاربران را برآورده کنند.

دوم، لینک های داخلی و خارجی، به طور دقیق و منظم برای مقالات آن سایت ساخته می شود.

علاوه بر آن، این وب سایت ها معمولاً در مدت زمان طولانی دارای سیستم های بک لینک با کیفیت بالا و پایدار هستند.

اهمیت رقص گوگل :

یکی از بهترین و بزرگ ترین مزیت های رقص گوگل این است که سایت های دارای مشکل یا قدیمی را از موتور جستجو گوگل حذف میکند  با توجه به توضیحی که در مورد قبل از به وجود آمدن این الگوریتم داده شد، سایت های غیر فعال و قدیمی است که به روز نیستند و همچنین دارای محتوای جذاب برای کاربران نمیباشند رتبه اول را داشته و یک سایت فعال و خوب دارای رتبه های پایینتر می بود ولی با استفاده از رقص گوگل این مشکل حل گردید.

چه سایت هایی با این الگوریتم روبه رو نمیشوند ؟

•  سئو داخلی وبسایت شما بهینه سازی شده باشد و به درستی و طبق اصول سئو طبیعی انجام شده باشد .
• بر اساس نیاز کاربر تولید محتوا انحام شده باشد و از تکنیک های کلاه سیاه جهت بالا بردن رتبه سایت  استفاده نشده باشد.
بهینه سازی لینک های داخلی و خارجی

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!