back link

لینک های برگشتی چه چیزی هستند؟

لینک های برگشتی، لینک های ورودی نیز نامیده می شوند. این لینک ها زمانی که یک وب سایت به یک وب سایت دیگر پیوند داده شود ایجاد می شود. لینک دادن به یک وب سایت خارجی ( یعنی به یک وب سایت دیگر) Backlink  نامیده میشود. هرچه تعداد لینک‌های برگشتی به یک محتوا بیشتر باشد، آن محتوا ارزشمندتر تلقی شده و رتبه آن در موتورهای جستجو افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، لینک‌های برگشتی که از سایت‌های مخرب یا غیرقابل اعتماد ایجاد می‌شوند، می‌تواند تاثیر منفی روی رتبه سایت داشته باشند.

چرا لینک های ورودی دارای اهمیت هستند؟

لینک های ورودی برای سئو اهمیت ویژه ای دارند، زیرا اعتماد یک سایت به سایت دیگر را نشان می دهد.

در واقع، لینک های ورودی به وب سایت شما، یک سیگنال برای موتور جستجو است که دیگران به وسیله آن محتوای وب سایت شما را تایید می کنند. اگر سایت های زیادی به یک صفحه وب یا یک وب سایت لینک داده باشند، موتورهای جستجو نتیجه می گیرند که محتویات آن وب سایت ارزش پیوند را دارد، و به همین دلیل نیز در نتایج جست وجو ظاهر می شود.

بنابراین، استفاده کردن از این لینک های ورودی می تواند تاثیر مثبت روی رتبه بندی آن سایت داشته باشد. البته باید دقت کنید که از سایت هایی که امتیاز منفی دارند لینک نگیرید زیرا باعث می شوند که رتبه وب سایت شما نیز افت پیدا کند.

بدست آوردن لینک های ورودی یک امر ضروری برای SEO به حساب می آید. در واقع ارزش بعضی از لینک ها نسبت به لینک های دیگر بیشتر است.

لینک های ورودی از سایت های مطمئن و معتبر، لینک های مطلوبی برای کسب درآمد هستند. در حالی که لینک های ورودی از سایت هایی با قدرت کم و مملو از مطالب بی ارزش ، خیلی مفید نمی باشند. فقط وجود وب سایت هایی با کیفیت و ارزش بالا می تواند باعث بالا رفتن نام تجاری شما شود.

زمانی که شما به سایت دیگری وصل می شوید، صفحاتی را می توانید برای لینک کردن انتخاب کنید. هر متنی را که برای لینک کردن انتخاب می کنید و تگ هایی که استفاده می کنید ارزش زیادی به سایت شما می دهد. دقت کنید کلماتی که برای لینک کردن انتخاب می کنید ( ANCHOR TEXT) می بایست با محتوای صفحه ی مورد نظر مرتبط باشد.

تحلیل لینک های ورودی

سایت های جدیدی که ایجاد می شوند و یا افرادی که کلمات کلیدی آن را تعیین می کنند ممکن است برایشان دانستن اینکه از کجا برای لینک کردن شروع کنند، دشوار باشد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!