download 52 1

تعریف ووکامرس:

ووکامرس (Woocommerce) یک پلاگین منبع باز برای تجارت الکترونیک است که برای وردپرس ساخته شده است. این به شما اجازه می دهد تا از قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) را استفاده کنید و از آن برای اجرای فروشگاه آنلاین استفاده کنید. از آنجا که طبیعت منبع باز، شما می توانید هر جنبه ای از فروشگاه خود را سفارشی سازی و به آسانی افزونه های مربوطه سفارشی خود را طراحی کنید.

سازگاری ووکامرس با سئو:

در واقع باید عرض کنیم که ووکامرس کاملا با سئو سازگار است و می توانید نتایج عالی ای با سئو بگیرید. ووکامرس خود حتی ممکن است بهتر از وردپرس که خود استاندارد و مناسب برای جستجوگرها است عمل کند. با این حال، شما می توانید پلاگین ها و تکنیک های زیادی را برای بهبود بیشتر سئو محصولات ووکامرس به کار ببرید.

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس می سازید، اضافه کردن چیزهایی مانند تم ها، محصولات، توضیحات، تصاویر و سایر محتوا در فروشگاه خود، کاملا به شما بستگی دارند. شما برای بهینه سازی تمام محتوای که اضافه می کنید مسئول هستید.

نصب و راه‌اندازی افزونه

حال نوبت به آن رسیده که افزونه woocommerce all in one seo pack را نصب و فعال کنیم. این افزونه خود تنظیمات خاصی ندارد و با تنظیمات افزونه
all in one seo pack کار می‌کند. کافیست که به بخش محصولات رفته و ویرایش محصول را بزنیم.

woocommerce seo hamyarwp

عنوان محتوای خود را وارد کنید، سپس توضیحاتی برای محصول بنویسید که کاراکترهای آن استاندارد باشند، بعد از آن هم می‌توانید کلمات کلیدی را برای محصول وارد کنید که در موتورهای جستجو شناسایی شوید و آن‌ها را با کاما (,) از هم جدا کنید. بقیه گزینه‌ها نیز مربوط به برخی صفات و برچسب فهرست‌ها است. می‌توانید این قسمت‌ها را نیز مطابق با نوع صفت، عنوانی را برای آن در نظر بگیرید و از طرفی برچسب خاصی را برایش تعریف کنید.

همچنین اگر می‌خواهید محصولی از نگاه گوگل مخفی بماند می‌توانید گزینه “Disable Product” را علامت بزنید.

images 2

ویژگی‌های تجارت الکترونیک با ووکامرس

ووکامرس امکانات بسیار مفیدی دارد که باعث برتری آن شده است. برخی از این امکانت به شرح زیر می باشد:

  • فروش هر نوع محصول از جمله محصولات فیزیکی، مجازی و هر نوع خرید و فروش
  • افزودن تعداد نامحدود محصول و تصویر
  • افزودن دسته‌ها، برچسب‌ها و ویژگی‌های محصول
  • نمایش امکان نرخ‌دهی و امتیازدهی به محصولات
  • شخصی‌سازی موقعیت فروشگاه
  • ذخیره‌سازی و فیلتر کردن محصولات
  • و…

مهم نیست اندازه فروشگاه شما چقدر است، بهینه سازی مناسب موتور های جستجو (سئو) در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار است. بعضی از کسب و کارهای آفلاین می توانند با انجام فعالیت در مکانی خاص، مشتریانی به دست آورند و در تجارت خود موفق شوند. اما رقابت آنلاین چالش بسیار بزرگتری است و دستیابی به موفقیت در آن به مراتب دشوار تر می باشد.

چرا باید از ووکامرس استفاده کنم  ؟

جواب این سوال از نظر ما مشخص است . ووکامرس به آسانی قابل نصب و راه اندازی است ، در دسترس است ، به آسانی آمار سئو و بازدید شما را بهبود می بخشد ، گزینه های مدیریتی خوبی برای تجارت آنلاین ارائه می دهد و برای دیوایس های مختلف طراحی های سازگار ارائه می دهد . به عبارتی ووکامرس بهترین انتخاب برای تجارت الکترونیک و سایت فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار در بستر سرویس های وردپرس است .

نتیجه:

چنانچه می‌خواهید گامی در جهت سئوی فروشگاه اینترنتی بردارید، می‌توانید در قدم اول از افزونه‌هایی مانند Yoast SEO کمک بگیرید و هیچ فرقی ندارد اما اگر تمایل دارید کمی شخصی‌سازی کنید و دقیقا افزونه‌ای را نصب کنید که برای فروشگاه اینترنتی شما باشد می‌توانید از woocommerce all in one seo استفاده نمایید. تنظیمات فوق‌العاده ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

images 3

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!