download 2020 01 08T040533.533

بسته به محتوایی که در وبسایت شما قرار دارد ، هموار نصب یک ابزار از مجموعه بهترین افزونه های گالری وردپرس میتواند بسیار کارآمد باشد ، این یک تصمیم گیری هوشمندانه برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران وبسایت شماست .برخی از افزونه های گالری تصاویر در وردپرس را در اینجا بیان کردیم:

1. Envira Gallery:

Envira Gallery محبوب ترین افزونه گالری عکس وردپرس است. برای تازه کارها بسیار کار کردن با آن راحت است و در ضمن سادگی امکانات زیادی هم دارد. کاملا ریسپانسیو است و براحتی میتوانید گالری خود را در پست هاف صفحات و حتی در widget ها می تونید قرار دهید. ساخت گالری هم بسیار ساده است و فقط باید اسم گالری را بنویسید و عکسهایی که میخواهید نمایش دهند را انتخاب کنید و ذخیره کنید تا گالری ساخته شود. آیکون گالری هم به نوار ابزار ویرایشگر وردپرس اضافه شمیشود که فقط با کلیک روی آن و انتخاب گالری مورد نظر آنرا به پست یا یک صفحه می توانید اضافه کنید.

برای سازگاری گالری با قالب شما نیز ابزارهای وسیعی برای شما فراهم شده تا بتوانید به راحتی چیدمان، تعداد ستونها، نوع نمایش و اندازه بندانگشتی ها را نیز تعیین کنید.Envira Gallery رایگان است و ورژن پولی هم دارد که امکانات حرفه ای تری در اختیار شما قرار میدهد.

2.NextGEN :NextGEN  هم برای تازه کارها و هم کاربرهای حرفه ای مناسب است. هم گالری ساده می توان با آن ساخت و هم گالری های حرفه ای و این امکان را به افرادی که تسلط خوبی روی وردپرس دارد میدهد تا گالری های حرفه ای طراحی کنند.

امکانات خوبی که این افزونه وردپرس در اختیار شما قرار میدهد شامل:آپلود دسته جمعی عکس، حذف، اضافه، بازچینی و تغییر ترتیب عکسها، ویرایش بندانگشتی ها، ساخت گالری آلبوم ها و حتی ورود متادیتا برای هر عکس است.

ورژن رایگان NextGEN امکان نمایش گالری به صورت اسلایدشو و بندانگشتی را با انواع و اقسام مدلهای نمایش دارد.تنظیمات این مدلها نیز امکان تغییر در اندازه عکس، تغییر زمان بندی تغییر عکس، تغییر انیمیشن و افکت های باز شدن عکس را شامل میشود.

3. Foo Gallery:

Foo Gallery افزونه گالری عکس محبوب دیگری است با بیش از 300 هزار دانلود فعال که کار کردن با آن ساده است و امکانات خوبی دارد و عکسهای بند انگشتی با کیفیتی را برای سایت های مدرن میسازد. طراحان Foo Gallery سبک و سریع بودن را ملاک کار خود قرا داده اند و به همین دلیل برای استفاده از بعضی از امکانات آن باید آنها را نصب کنید. برای مثال بریا داشتن گالری فیلم باید افزونه آنرا نصب کنید تا بتوانید گالری فیلم داشته باشید یا افزونه گالری آلبوم به شما امکان داشتن آلبوم های مختلف در یک گالری را به شما میدهد. حتی برای داشتن عکس باز شونده (Linghtbox)  هم باید افزونه آنرا نصب کنید.

Foo Gallery قالبهای زیبایی برای گالری عکسها دارد که می توانید برای قالبها نیز به دلخواه خود تنظیماتی انجام دهید.

4. WP Galleries:

WP Galleries هم یکی از افزونه های گالری عکس پر طرفدار است که امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده است. WP Galleries ساخت شرکت Angie Makes است و این شرکت سابقه خوبی در ساخت افزونه دارد. این افزونه آپشن های زیادی را به گالری پیش فرض وردپرس اضافه میکند تا بتوانید اندازه عکسها، توضیحات و نوع نمایش را تغییر دهید. این افزونه امکان نمایش عکسها به صورت masonry که در Pinterest استفاده میشود را دارد.

برای عکاس ها و سایتهایی که دوست دارند سایتی متفاوت داشته باشند بسیار مناسب است. تنظیمات اولیه ندارد و زمانی که میخواهید صفحه ای یا پستی ایجاد کنید در ستون کناری صفحه تنظیمات آن ظاهر میشود.

سایر ویژگی ها مثل نمایش عکس باز شونده به صورت تمام صفحه (Full Screen) و نمایش اطلاعات عکس با افکتی زیبا زمانی که موس را روی آن میبرید بسیاز جذاب است.

5. Gmedia Gallery:

Gmedia Gallery جدیدا به جمع رقبا اضافه شده است و به لطف امکانات بسیار عالی که دارد توانسته جایی برای خود باز کنید. مهمترین ویژگی Gmedia Gallery این است که علاوه بر گالری عکس می توانید گالری فیلم و گالری فایل صورتی هم ایجاد کنید.

Gmedia Gallery به شما اجازه میدهد که بدون محدودیت فایل عکس و فیلم و صدا به گالری خود اضافه کنید و حتی آلبوم و پلی لیست هم برای خود بسازید و برای هر فایل توضیحات و برچسب بسازید و ویژگی بسیار خوب آن این است که محدودیت فرمت ندارد و از هر فرمتی می توانید استفاده کنید.

یکی از ویژگی های خوب آن امکان به اشتراک گذاری هر فایل در شبکه اجتماعی مورد نظر خود است. پخش کننده خودش را دارد و انواع و اقسام قالب برای انتخاب دارد.شما می توانید انواع گالری مثل نمایش موزاییکی، اسلاید شو، بلاگ عکس و حتی نمایش 3 بعدی را انتخاب کنید. همچنین انواع و اقسام تنظیمات دلخواه را روی هر قالب می توانید انجام دهید.

سئوکار حرفه ای سیروتا:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!