تکنیک های خطرناک سئو | ۸ تکنیک خطرناک سئو

تکنیک های خطرناک سئو : ۱-خرید لینک به سایت ۲-ثبت پیام یا پاسخ های هرز و بی معنی در انجمن ها ۳-محوای تکراری ۴-جعل مقاله ۵-پنهان کردن ۶-صفحات دررو ۷-انباشتگی کلمات کلیدی ۸-متون پنهان و مخفی
تکنیک های خطرناک سئو | 8 تکنیک خطرناک سئو
تکنیک های خطرناک سئو | ۸ تکنیک خطرناک سئو

۸ تکنیک خطرناک سئوی کلاه سیاه که امروزه استفاده می‌شوند.

در جهان سئو، ما سیاست‌ها را برای اینکه دنبال شوند مشخص می‌کنیم. قوانین برای فراهم کردن یک محیط امن، مفید و مناسب و همچنین جهت اطمینان از کیفیت تجربه کاربری در حال تاسیس هستند. رتبه‌بندی بالا نیازمند نگه داشتن روند فعلی و تغییر گرایش‌های SEO و هم چنین رویکرد مداوم به روش‌های استفاده شده توسط خود شما به منظور به روزرسانی با الگوریتم‌های جدید گوگل است.

از طرف دیگر، مردمی وجود دارند که در تلاش برای زرنگی کردن در مقابل موتورهای جست‌وجو هستند و ترافیک‌های اصلی را بدون پیروی از قوانین به سایت خود می‌آورند اما در عوض قانون‌شکنی می‌کنند. این قسمت سیاه SEO است.

اگر شما کنجکاو باشید، رایج‌ترین شیوه‌های سئوی کلاه سیاه که برای دستکاری قوانین گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه می‌خوانید. من برای شما به طور خلاصه آن‌ها را در این مقاله تشریح می‌کنم.

  1. تکنیک های خطرناک سئو لینک‌های پولی

Matt cuts این موضوع را به طور کامل شرح می‌دهد:

اکثریت قریب به اتفاق چیزی که در حال حاضر به طور روز روشن است: مردم در حال پرداخت پول خارج از قوانین برای لینک‌های مبتنی بر PR بالا، رتبه بالا هستند و در صدد گرفتن رتبه بالا بر اساس پرداخت برای این چنین لینک‌هایی هستند.

او هم‌چنین اضافه می‌کند که نود و نه درصد زمان بر روی خرید و فروش چنین لینک‌هایی گذاشته می‌شود.

 Matt چهار روشی را که گوگل به طور کامل لینک‌های پرداختی را هزینه می‌کند توضیح می‌دهد.خرید لینک به منظور فراهم‌آوردن SEO برای خریداران برخی مزایای غیرقابل انکاری دارد. نخست، روش آسانی است. زمانیکه تراکنش انجام می‌شود، نیازی به زحمت در مورد کیفیت لینک نیست. ثانیاً anchor textیک فاکتور قدرتمند رتبه‌بندی گوگل است که از مزایای خرید لینک برای جست‌وجوگرهاست. همین دو دلیل به اندازه کافی بیانگر این است که چرا چنین چیزهایی به عنوان سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید طبقه‌بندی می‌شود.

  1. تکنیک های خطرناک سئو کامنت‌های هرز

آیا تاکنون شاهد وضعیتی در سایت خود بوده‌اید که یک کامنت جلب توجه کند…اسپم‌هایی با پیام بی‌ارزش و لینک‌های تبلیغاتی غیرمرتبط

تکنیک های خطرناک سئو | 8 تکنیک خطرناک سئو
تکنیک های خطرناک سئو | ۸ تکنیک خطرناک سئو

دقیقاً این همان عملیاتی است که ما به آن رجوع می‌کنیم.

کامنت‌های هرز قصد ایجاد لینک‌های بازگشتی را دارند. لینک‌هایی که به این روش به دست ‌می‌آیند ۱۰۰ درصدno follow هستند و هیچ مزیتی از نظر SEO ندارند که مشخص می‌سازد همچین کاری فقط هدر دادن زمان است.

با این وجود، این روش در حال حاضر از محبوب‌ترین مکانیزم‌های سئوی کلاه سیاه است. چیزی که بیشتر است این است که این کار به صورت دستی انجام نمی‌شود. حتی ابزارهای متنوع در دسترسی وجود دارد که کامنت‌های هرز را در سر تا سر اینترنت پخش می‌کند.

در صورتیکه وبلاگ شما برای کامنت گذاشتن بدون وجود کسی که کیفیت این کامنت‌ها را کنترل کند باز است، به زودی شما با کامنت‌های هرز که بر روی وبلاگ یا سایت شما تاثیر منفی دارد مواجه می‌شوید و همچنین کیفیت تجربه کاربری بر روی سایت شما را نیز پایین می‌آورد. این همان دلیلی است که شما باید قبل از اینکه کاربران بر روی سایت شما به دلیل این کامنت‌ها احساس رضایت نکنند بایستی از گذاشتن چنین نظراتی جلوگیری کنید وکاربران و مخاطبانتان را تشویق کنید که کامنت‌های با ارزش بر روی سایت شما قرار دهند.

به یاد داشته باشید که کامنت‌های هرز بر روی سایت شما سبب می‌شود که سایت شما غیرحرفه‌ای به نظر برسد. و این همان دلیلی است که شما بایستی قبل از ارسال نظرات بر روی سایت آن‌ها را از فیلتری رد کنید و سپس آن‌ها را تایید کنید و بر روی سایت ارسال کنید.

  1. تکنیک های خطرناک سئو محتوای تکراری
تکنیک های خطرناک سئو | 8 تکنیک خطرناک سئو
تکنیک های خطرناک سئو | ۸ تکنیک خطرناک سئو

همان طور که از نام آن پیداست، محتوای تکراری به کپی کردن برمی‌گردد. عمل ایجاد تولید محتوا در میان دامنه‌ها بدان معنی است که بلوک مطالب کپی شده از منابع مختلف دقیقاً با یکدیگر مطابقت داشته و یا در یک نگاه شبیه هم به نظر می‌رسد. موتورهای جست‌وجو محتوای یگانه و منحصر به فرد را ترجیح می‌دهندو این همان دلیلی است که این روش، از بدترین روش‌های سئوی کلاه سیاه است. هنگامی که نتایج مشابه در لیست موتور جست‌وجوی گوگل یافت می‌شود، یک نشان روشن و واضح از دستکاری برای موتورهای جست‌وجو است و معمولاً نتیجه کاربری ضعیف را نتیجه می‌دهد.

محتوای تکراری نه تنها به دامنه‌های متفاوت هشدار نمی‌دهد بلکه به یک دامنه نیز هشدار می‌دهد. اگرچه دومین مورد خیلی هم جدی نیست اما نشانه‌ای از عدم آگاهی و غفلت است. بنابراین لازم است که از تگcanonical برای نشان دادن نسخه اصلی مقاله خود استفاده کنید. با این روش شما بقیه کپی‌ها را برای ربات‌های گوگل غیرقابل دیدن می‌کنید.

  1. تکنیک های خطرناک سئو چرخش مقاله

چرخش مقاله تکنیکی شبیه محتوای تکراری است و به تدریج محبوب‌تر می‌شود. این سطح بعدی سرقت ادبی است و شامل استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص می‌شود که منبع اصلی را می‌گیرد و آن را برای استفاده‌های بعدی به عنوان یک پست جدید منحصر به فرد ارسال می‌کند. اصلاح موثر، ریسک شناسایی ادبی توسط هر نوع ابزاری را کاهش می‌دهد.

  1. تکنیک های خطرناک سئو پنهان کردن

چه اتفاقی می‌افتد هنگامیکه شما یک اصطلاح پنهان را را در نوار جست‌وجوی گوگل پنهان می‌کنید؟ شما یک نتیجه دانش به گوگل خواهید داد که اول پنهان کردن را به عنوان یک تکنیک موتور جست‌وجو توضیح می‌دهد که کاملاً یک محتوا و URL متفاوت از آن چه که به عنکبوت گوگل نشان می‌دهد به کاربر نشان خواهد داد. در واقع این تکنیک به عنوان تکنیک فریبنده برای موتورهای جست‌وجو لحاظ شده است چرا که موتورهای جست‌وجو را برای دستیابی به رتبه بهتر برای کلمات کلیدی موردنظر فریب می‌دهد. به علاوه این دستورالعمل گوگل برای وب مستران را نقض می‌کند زیرا در بیشتر موردها، آن را در خدمت مردم با مطالب غیر مرتبط قرار می‌دهد.

راهنمای کنسول جست‌وجو، ما را با بیشتر این نمونه از پنهان‌کاری‌ها آشنا می‌کند. انجام خدمت یک صفحه از موتورهای جست‌وجو در حال نشان دادن یک یک صفحه از تصاویر و یا فلش برای کاربران است. متن یا کلمات کلیدی را فقط در صورتی به صفحه اضافه ‌کنید،زمانیکه کاربر عامل، درخواست یک صفحه از موتورهای جست‌وجو را دارد و یک بازدید کننده نیست.

این روش در عمل چگونه کار می‌کند:

تکنیک های خطرناک سئو | 8 تکنیک خطرناک سئو
تکنیک های خطرناک سئو | ۸ تکنیک خطرناک سئو
  1. تکنیک های خطرناک سئو صفحات درگاه

به بیان دیگر، صفحات درگاه صفحات را پرش می‌دهند و یا پل قرار می‌دهند که به صورت مخصوص برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه شده‌اند و برای درخواست‌های مخصوص جهت گرفتن رتبه بهتر طراحی شده‌اند. این صفحات هدف ارزش بسیار پایینی دارند و تنها برای فریب موتورهای جست‌وجو مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک بیننده را از نتیجه جست‌وجوی انتخابی به دیگری ( مقصد نامرتبط) هدایت می‌کند.

  1. تکنیک های خطرناک سئو چاشنی کلمات کلیدی

این تکنیک کلاه سیاه شناخته شده به مانند گذشته دیگر قابل اجرا نیست. در حال حاضر موتورهای جست‌وجو به اندازه‌ای هوشمند شده‌اند که با این کلک‌ها گول نخورند.

تعریف آن چنین است، چاشنی کلمات کلیدی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مشابه در میان یک صفحه به منظور افزایش بازدید آن صفحه و افزایش ترافیک آن صفحه است. محتوای با چاشنی زیاد کلمات کلیدی، طبیعی به نظر نمی‌رسد و به همین علت کاربرپسند نیست.

به طور معمول Website Optimization Grader  می‌تواند چاشنی کلمات کلیدی را بر روی صفحه شما شناسایی کند و در این مورد به شما هشدار دهد.

  1. تکنیک های خطرناک سئو متن نامحسوس(غیرقابل مشاهده)

برای روشن شدن موضوع، متن پنهان به معنی اجرای صفحه سفید، لیستی از کلمات کلیدی بر روی یک پیش‌زمینه سفید است. این کلمات کلیدی کاملاً از دید کاربران مخفی است اما موتورهای جست‌وجو می‌توانند آن‌ها را شناسایی و ایندکس کنند.

 عواقب به کارگیری این تکنیک‌ها:

تکنیک‌های کلاه سیاه اغلب خطرناک هستند زیرا به زودی شناسایی می‌شوند. از عواقب استفاده آن این است که وب‌سایت می‌تواند پنالتی بگیرد و یا به طور کامل بسته شود. بسته شدن نادر است زیرا به معنای عزل نهایی یک وب‌سایت از SERP است. گرفتن پنالتی برای پرداخت عواقب استفاده از سئوی کلاه سیاه بیشتر رایج است و شامل کاهش رتبه وب‌سایت خواهد شد.

آیا شما تکنیک‌های دیگری از سئوی کلاه سیاه می‌دانید که در حال گرفتن محبوبیت است؟ کدام یک از تکنیک‌ها سبب شکست شما شده است؟ نظرات و عقاید خود را در کامنت‌های زیر به اشتراک بگذارید.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *