download 2019 12 10T221152.675

تعدادی از باورهای نادرست درباره بک لینک

۱)    دریافت بک لینک به سئو سایت صدمه وارد می کند و رتبه آن تنزل پیدا می کند :بک لینک به سئو سایت صدمه نمی زند . در واقع ارزش هر سایتی با توجه به تعداد لینک های معتبری که به آن وارد می شود سنجیده می شود . بنابر این سایتی که هیچ بک لینکی نداشته باشد بسیار ضعیف است و اگر دارای رتبه خوبی می باشد ، احتمالا به دلیل کمبود رقابت در آن حوزه یا قدیمی بودن سایت و مواردی امثال آن است .
۲)    تعداد بک لینک ها باید کم باشد:تعداد زیاد بک لینک ها بد نیست . آنچه مهم است ، معتبر و با ارزش بودن بک لینک ها است . بنابر این تعداد زیاد بک لینک ها اگر معتبر و با کیفیت باشند ، نه تنها بد نیست ، بلکه خوب هم هست .
۳)    سایتی که به کمک بک لینک بالا آمده به زودی افت می کند: سایت با کمک بک لینک بالا می آید و اگر حداقل اصول سئو سایت در آن رعایت شده باشد بالا خواهد ماند. دلیلی ندارد که رتبه آن افت کند .
۴)    با کمک بک لینک به سادگی می توان سئو سایت را بالا برد و رتبه آن را به صدر نتایج جستجو رساند:لینک سازی مخصوصا برای سایت هایی که رقبای زیادی دارد کاری بسیار پیچیده است و به این سادگی ها نیست که با استفاده از بک لینک ها سایتی صدر نشین جدول نتایج جستجو شود . بعضا با خرید لینک و اشتباهاتی که وب مسترها یا مدیران سایت بخاطر بی تجربگی مرتکب می شوند ، سایت جریمه نیز می شود ! توجه داشته باشید که استفاده از بک لینک ها به خودی خود مشکل ساز نیست و بسیار به سئو سایت کمک می کند اما نا وارد بودن برخی افراد سبب صدمه خوردن به رتبه سایت و بدبین شدن برخی افراد به استفاده از بک لینک ها می گردد .
۵)    بک لینک نو فالو هیچ فایده ای ندارد: بک لینک های نو فالو بسیار مفید و موثر هستند
۶)    بک لینک فالو خطرناک است و به سئو سایت صدمه می زند :بک لینک فالو هیچ خطری برای سایت ندارد مگر آنکه تمام بک لینک های سایت شما فالو باشد .
۷)    استفاده از بک لینک تاثیری در رتبه سایت ندارد : با اینکه گوگل مبنای کار خود را روی محتوای با کیفیت متمرکز نموده اما بک لینک ها هنوز هم تا حد بسیار قابل توجهی در بهبود رتبه سایت موثر هستند . تنها تفاوت بوجود آمده ، نحوه استفاده از بک لینک هاست که نسبت به گذشته پیچیده تر شده است.
۸)    تنها با استفاده از بک لینک رتبه سایت ارتقا پیدا می کند: تنها استفاده از بک لینک سبب بالا رفتن سئو سایت و بهبود رتبه آن نمی شود و باید بهینه سازی محتوای سایت مناسب باشد تا در کنار هم به بهبود رتبه سایت کمک شود .

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!