behboode rotbe dar google

آیا میدانید ، چگونه رتبه گوگل و رتبه الکسای سایت خود را بالا ببرید؟

وب سایت سیروتا با 8 سال سابقه فعالیت در زمینه سئو و افزایش رتبه گوگل و افزایش رتبه الکسا و همچنین افزایش بازید سایت ، افتخار دارد که رتبه ی سایت شما را در گوگل و الکسا بهبود بخشد چنانچه مایل به بهبود رتبه ی سایت خود در گوگل و الکسا و افزایش بازدید سایت خود هستید سیروتا با مناسب ترین هزینه ، رتبه ی سایت شما را به رتبه ی دلخواهتان خواهد رساند

Rank website in google medium belovedmarketing

افزایش بازدید گوگل

در روش درست افزایش بازدید واقعی گوگل باید به چند نکته توجه کنید:

نکته اول : بدنبال کلماتی باشید که بازدید کننده واقعی بدنبال آن است استفاده از کلمات تک سیلابی معمولا رایج است اما کاربر همیشه بجای استفاده از کلمات تک سیلابی، واژه کامل را درج میکند.

مثال :

ما مدت زمانی سعی میکردیم کلمه سئو را به صدر نتایج بیاوریم اما در یک زمان متوجه شدیم کسانی که کلمه سئو را جستجو میکنند در واقع بدنبال آموزش سئو هستند پس سعی کردیم کلمه آموش سئو را هم برای آنها در دسترس قرار دهیم اما بعد از مدتی دیدیم بیشتر بازدید کنندگان بدنبال چک لیست سئو و قیمت سئو سایت میباشند پس سعی در اصلاح کلمات کردیم

نکته دوم: سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید شبکه های اجتماعی بازدید خوبی به شما میدهند و پس از مدتی باعث افزایش بازدید واقعی سایت میشوند.

نکته سوم : همیشه اولین و بروز ترین باشید در تولید محتوا دقت کنید که بجای محتوای تکراری چیست و چگونه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد سعی کنید همیشه خود دست به تولید محتوا بزنید شاید کمی سخت باشد اما همیشه جواب میدهد

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟

به طور کلی برای افزایش سئو یک سایت دو روش وجود دارد .
۱) روش هایی که موتورهای جستجو آن ها را تایید نمی کنند و به ” سئو کلاه سیاه ” معروفند . در صورت استفاده از این روش برای افزایش سئو سایت ، موتورهای جستجو سایت خاطی را جریمه کرده و از لیست نتایج جستجوی خود حذف می کنند .
به عنوان مثال استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند باعث افت سئو یک سایت شود .
۲) روش های مورد تایید موتورهای جستجو که به “سئو کلاه سفید” معروفند . این روش زمان بربوده و به صبر و حوصله نیاز دارد .
اما برای افزایش سئو کلاه سفید روش های گوناگونی وجود دارد که استفاده از همه یا تعدادی از آن ها می تواند به افزایش رنکینگ سایت شما کمک کند . در ادامه برخی از روش های اصولی افزایش سئو را برای شما توضیح میدهیم :
۱) استفاده از کلمات کلیدی : در صورت امکان سعی نمایید حتما در مطلب خود از کلمات کلیدی استفاده نمایید و توجه داشته باشید که این کلمات کلیدی باید حتما مرتبط با مطلب نوشته شده باشند . خوب است از کلمات معادل انگلیسی هم استفاده نمایید .
۲) توجه به تگ Title : در زمینه افزایش سئو مهم ترین تگ بعد از تگ متا ، تگ Title است . برای این قسمت باید کلماتی کوتاه ، مرتبط و با معنی انتخاب کنید .
۳) توصیفات مناسب در تگ متا : همانطور که گفته شد تگ متا برای افزایش سئو سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در این قسمت باید توضیح مختصر و مفیدی در رابطه با سایتتان بنویسید . این توضیحات باید نهایا ۱۶۰ کاراکتر باشد .
۴) استفاده از لینک ها : سعی کنید به منظور افزایش سئو سایت خود از لینک ها استفاده کنید . سعی کنید تمامی محتوای صفحات را در یک صفحه قرار ندهید و آن ها را با لینک به هم ارتباط دهید .  به خاطر داشته باشید که هرچه صفحه اصلی وب سایتتان سبک تر باشد برای افزایش سئو سایتتان مفید تر است .
۵) استفاده از گوگل پلاس : چون صفحات گوگل پلاس نیز مانند صفحات وب سایت های عادی ایندکس می شوند و رنک میگیرند ، بنابر این با بهره گیری صحیح از گوگل پلاس می توانید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید .
همچنین مقالات ارسال شده شما در گوگل پلاس ایندکس می شود و در نتیجه کاربر با یک جستجوی ساده ، وب سایت شما را خواهد یافت .

افزایش رتبه کلمه کلیدی

چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم؟ اگر بخواهیم یک پاسخ سریع به این سوال بدهیم باید بگوییم که: با رعایت کلیه اصول سئو میتوان یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا آورد. اما حقیقت این است که این سوال با فرض آنکه مرحله تحقیق کلمات کلیدی به پایان رسیده است و شما تمام اصول را برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب رعایت کرده‌اید و حالا می‌خواهید بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود، محتوایی تولید کنید و آن را به صدر جدول گوگل برسانید. مطرح شده است.  در این حالت شما به راهکارهایی احتیاج دارید که به شما برای تولید محتوا و تبلیغ آن کمک کند.

امروزه سئو و بازاریابی آنلاین دو مقوله بهم گره خورده‌اند. امروزه اگر می‌خواهید سایت فروشگاهی شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، قبل از هر کاری باید کالای مورد تقاضای مشتری را با بهترین قیمت، بهترین کیفیت، بهترین خدمات ارسال کالا، عرضه کنید. بعد از آن مسائل فنی مرتبط با سئو و طراحی سایت و موارد این چنینی مطرح است. به همین دلیل در این مقاله با رویکرد بازاریابی به کیفیت محتوای تولید شده و تبلیغ آن نگاه خواهیم کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!