abf585b9d9d80a61abd47499a7ddec28

افزایش بازدید - بازدید


افزایش تضمینی رتبه الکسا و بازدید وبسایت

این کار در سه مرحله انجام میشود که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

۱٫ارتقاء وبسایت در موتور های جستجو

افزایش رتبه سایت با جستجوی کلمات کلیدی سایت شما توسط کاربران در سراسر کشور

ما با توجه به نیاز کسب و کار شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با جستجوی کلمات کلیدی مدنظر، شما را در رسیدن به بهترین جایگاه و رتبه سایتتان یاری می کنیم .

۲٫برند سازی

دیده شدن شما در نتایج اول متور های جستجو یعنی اعتبار برند شما

صاحبان محترم کسب و کار، قرار گرفتن در صفحه اول موتور های جستجو یعنی رشد کسب و کار شما، قرار گرفتن در مسیر برند شدن، شناخته شدن و در نهایت فروش بیشتر محصول یا خدمت .

افزایش تضمینی رتبه الکسا و بازدید وبسایت
افزایش تضمینی رتبه الکسا و بازدید وبسایت

۳٫بهبودرتبه وب سایت در موتور های جستجو

امروزه با توجه به گسترش چشمگیر اینترنت و حضور آن در تمامی بخش های زندگی، حضور در آن یک امر ضروری برای تمامی اشخاص، شرکت ها و سازمان ها می باشد. اما با توجه به گستردگی بسیار زیاد آن تمامی کاربران نیاز دارند برای دستیابی به اطلاعات و یا خدمات مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده نمایند. بصورت حدودی می توان گفت که تمامی کاربران اینترنت در ایران حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود، از جمله کالاها یا خدمات مورد نیاز، از موتور های جستجو استفاده می کنند.

شما بعنوان صاحب یک حرفه یا کسب و کار با فهماندن کلمات کلیدی که مشتریان هنگام جستجوی محصولات مشابه شما از آن استفاده می کنند، می توانید خود را در نتایج جستجوی موتورهای جستجو در صفحات اول قرار داده و با این کار مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات مشابه هستند را به سایت خود جلب کنید و فرصت معرفی خود را به آنها داشته باشید.

تبلیغ کنندگان به دنبال بهبود رتبه وبسایت خود در موتور های جستجو هستند لذا کاربران سایت با جستجوی کلمات خواسته شده و کلیک بر روی لینک تعیین شده و ورود به وبسایت مورد نظر، موجب ارتقاء وبسایت در کلمه کلیدی تعیین شده به رتبه های بالای موتور های جستجو می گردد.

منبع : https://goo.gl/BwVOzw

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!