آموزش ایجاد صفحه هوادارن(Fan Page) در فیس بوک

فیس بوک هم مانند و دیگر شبکه های اجتماعی قابلیت ساخت صفحه هواداران (fan page) را در شبکه اجتماعی خود برای همه کاربران و کسب و کارها فراهم ساخت. می توانید صفحه ای که امروز برایوبسایتها ایجاد کردم را با کلیک روی دکمه مربوط به فیس بوک در پایین سایت مشاهده کنید. در این ارسال به سادگی و در کمتر از ۵ دقیقه چگونگی ایجاد fan page را به صورت تصویری آموزش خواهم داد. توسط فن پیج فیس بوک می توانید وب سایت، بلاگ، نوشته، کسب و کار و هر آنچه را که مایلید در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

۱

برای شروع ساخت فن پیج در فیس بوک به آدرس https://www.facebook.com/pages/create/ بروید . در این صفحه می توانید موضوع صفحه گوگل خود را از بین گزینه های زیر انتخاب کنید:

  • کسب و کار و یا مکان محلی
  • محصول یا نام تجاری
  • شرکت، موسسه یا سازمان
  • هنر، سرگرمی یا ورزش
  • دیگر

۲

پس از انتخاب دسته بندی مورد نظر، در صفحه بعد فیس بوک از شما می خواهد اطلاعاتی مانند نام صفحه و دسته بندی جزئی را مشخص کنید:

۳

پس از این مرحله صفحه فیس بوک شما ایجاد خواهد شد و در مرحله بعد فیس بوک از شما درخواست میکند تصویری دلخواه و شعار صفحه فیس بوک خود را وارد نمایید:

۴

در مرحله بعد فیس بوک برای صفحه شما یک عکس ازاتان می خواهد:

۵

 

حال میتوانید صفحه ای که ساختید به موارد مورد علاقه اضافه کنید

۶

در پایان محدوده سنی  مورد نظر مخاطب را مشخص کنید

۷

تبریک میگم صفحه فیس بوک وب سایتتان ساخته شد

با توجه به فارسی بودن مسیر به هیچ عنوان فکر نمیکنم مشکی در ساخت صفحه داشته باشید اما در صورت هر گونه سئوال با ما تماس بگیرید.

تذکر مهم: صرفا جهت تاثیر بالای فیس بوک در سئو وب سایت این پست انتشار یافت

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *