فرآیند افزایش رتبه وب سایت

نوشته شده در نوشته شده در بهینه سازی سایت, دسته‌بندی نشده, سئو
فرآیند افزایش رتبه وب سایتReviewed by خدمات سئو سیروتا - مهندس مهدی مژدهی on Dec 29Rating:

فرآیند افزایش رتبه وب سایت – سئوکار

سئوکار برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو دارای یک فرآیند است. این فرآیند حاصل بهترین تجربیات متخصصین سئو کار در  بهینه سازی موتور جستجو در حوزه های مختلف کسب و کار است. مراحل مختلف فرآیند افزایش رتبه وب سایت توسط تیم سئوکار در قسمت زیر آورده شده است:

بررسی وب سایت

در مرحله اول سئوکار با استفاده از آخرین راهنمایی های موتورهای جستجو و بکارگیری ابزارهای دقیق و بروز شده ابتدا بررسی نماید که وب سایت مورد نظر جهت افزایش رتبه خود تاکنون چه معیارهایی از سئو را رعایت نموده است و همچنین دارای چه معیارهای بدی از سئو می باشد. موتورهای جستجو برای قرار دادن سایت ها در در موقعیت های بالای صفحه نتایج خود دارای تعداد زیادی معیار هستند که وب سایت ها موظفند جهت قرارگرفتن در این موقعیت های بالا، اکثر این معیار ها را رعایت کنند. بعنوان مثال موتور جستجو کننده گوگل بیش از ۲۰۰ معیار جهت افزایش رتبه وب سایت در نظر گرفته است. شایان ذکر است موتورهای جستجو هرگز فرمول ریاضی دقیق و یا الگوریتم موتور جستجوی خود را که از اسرار آن‌ها است، فاش نمی‌کنند و یا بطور متناوب این الگوریتم های خود را تغییر می‌دهند ولی با این وجود موتورهای جستجو یک راهنما برای مهندسین سئو فراهم می نمایند که توسط آن بتوانند رتبه‌بندی خود را بهبود بخشند.

افزایش رتبه

تهیه لیستی از کارها و زمانبندی

در مرحله بعد سئوکار جهت افزایش رتبه وب سایت لیستی از کلیه کارهایی را که می توان به بهبود رتبه وب سایت کمک کرد، تهیه می نماید. این لیست شامل  بهینه سازی on-page و بهینه سازی off-page است.

بهینه سازی on-page به کنترل مستقیم کدها درون وب سایت مرتبط می شود که تمام تلاشهای بهینه سازی در این قسمت است زیرا بهینه سازی on-page بیشترین تاثیر را در نتایج موتور جستجو خواهد داشت. بهینه سازی off-page کلیه کارهایی است که در خارج از وب سایت می تواند در افزایش رتبه وب سایت موثر باشد که این قسمت از فرآیند بهینه سازی سئوکار نامحدود است و توسط مهندسین سئوکار جهت بدست آوردن لینک های بیشتر برای وب سایت می تواند بصورت مستمر انجام می شود. بعد از مشخص شدن کارها برای آنها یک زمانبندی در نظر گرفته می شود و با توجه به نقطه هدف وب سایت اهمیت هر کدام از این کارها نیز در این زمانبندی مشخص می شود.

انجام کارها

بعد از اینکه کارها و زمانبندی آنها مشخص شد در این مرحله از فرآیند با توجه به اهمیت هر کدام از کارها مهندسین سئوکار شروع به انجام و پیاده سازی این کارها می کنند. پیاده سازی بعضی از کارها جهت رعایت معیارهای موتورهای جستجو یک بار برای وب سایت مورد نظر انجام می شود ولی بعضی از معیارها وجو دارند که می بایست مهندسین سئوکار آن ها ر ا بصورت مستمر و متناوب انجام دهند. هدف از انجام مراحل بالا در فرآیند سئوکار افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو  با استفاده از روش های صحیح بهینه سازی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *